בניית אתרים מצליחים

קודם כל תדעו שאנחנו בונים את כל סוגי האתרים: אתרי תדמית, אתרי חנות, אתרי קטלוג, אתרי לוחות, אתרי בלוגים ועוד... אחרי זה חשבנו לספר לכם מה תקבלו מאיתנו כאשר תבנו אצלינו את האתר שלכם, בנינו כמה מאות אתרים עד היום ואנחנו כבר יודעים לומר באופן מדויק, מה המשותף בין האתרים שבנינו והצליחו בגדול והאתרים שבנינו ונכשלו או לא הצליחו. כמעט כל האתרים שלנו בנויים על וורדפרס, ברמה שלנו אין שום הגבלות עיצוב ופיתוח, תרגישו חופשי להתקיל אותנו ונאמר כמעט תמיד: "אין בעיה, זה אפשרי!" אתרים יפים ומדויקים, אתרים שנוחים מאד לניהול כך שתוכלו לעשות כל שינוי כמעט באופן עצמאי (למרות שאנחנו תמיד כאן אם תצטרכו), אתרים שידגישו את היתרונות שלכם על המתחרים ואתרים שמהרגע הראשון מוכנים לתת תחרות רצינית בגוגל לכל המחרים הוותיקים שלכם.

בניית אתרים

מה תקבל מאיתנו?

SiteIT (סייטאיט) מתמחה בבניית אתרים ופיתוח אתרי אינטרנט מכל הסוגים והמינים, לרבות אתרי תדמית ותוכן, אתרי חנות ומסחר אינטרנטי, אתרי קטלוג, אתרי לוחות, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד. כמו כן אנו מספקים פתרונות אינטרנט מותאמים ומגוונים לכל צורך.

עד כאן כרטיס הביקור שלנו. עכשיו נדבר על מה תוכלו לצפות ומה תקבלו בפועל מהעבודה איתנו:

  • קודם כל חשוב שתדעו, הפרויקט שלך ילווה מהתחלתו ועד השקת האתר ע"י מנהל פרויקט מומחה בשיווק באינטרנט ובניית אתרים, זה אומר שהאתר יהיה אתר ידידותי לגולשים, מניע לפעולה וממיר (ממיר גולשים ללקוחות), זה גם אומר שבכל רגע יהיה לך מומחה שילווה אותך בכל שאלה או התלבטות חשובה בתהליך בניית האתר.
  • תיאום ציפיות מלא בכתב, כך שבכל רגע תדעו למה לצפות, מה מגיע לך ומה השלב הבא.
  • תהליך עבודה מוגדר ומסודר ועמידה בלוחות זמנים.
  • מערכת ניהול חכמה, גמישה וקלה ללמידה ולתפעול, למעשה בקלידים בודדים תוכלו להוסיף ולערוך כל אזור תוכן באתר שלכם, טקסט, תמונות וידאו וחומרים שיווקיים.
  • אתר קל לניווט, או מה שנקרא ידידותי למשתמש, עם עיצוב נעים, מושך ומתאים לתחום. אתר שמעביר את המסר הנכון ועובד בשבילך 24/7.
  • אתר ובו התוכן מחולק ונגיש כראוי כלפי חוץ, וגם מנוהל היטב על ידי מערכת ניהול האתר.
  • אתר ידידותי למנועי חיפוש הבנוי בצורה מקצועית ומבוסס על כלי פיתוח חדשנים, טכניקות מתקדמות והמון ידע וניסיון בנושא קידום אתרים.
  • אחסון מהיר, אמין ואיכותי כך שהאתר יהיה תמיד זמין ומאובטח (לא רוצה לפתוח פה אבל עד היום לא הייתה לנו אף פריצה לאף אתר שאוחסן אצלנו כבר 5 שנים).
  • צוות מקצועי ושירות לקוחות הכי אישי שיש!

איך אנחנו עובדים?

האינטרנט הוא סביבה דינאמית מאד שמשתנה ומתפתחת כל הזמן. אנו דואגים להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע להתפתחויות, מגמות, חוקים וכלי פיתוח חדשים על מנת שנוכל תמיד לספק ללקוחותינו את הדבר החם הבא. אנו בונים אתרים הבנויים ומעוצבים לשרת את לקוחותינו לטווח רחוק.

הגישה האישית שלנו לשירות לקוחות בשילוב עם הניסיון המקצועי שלנו, יוצרים יחסים ארוכי טווח המבוססים, בין היתר, על אמון. השורה התחתונה היא השאיפה שלנו לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם העסקיות. רוב הלקוחות החדשים שלנו מגיעים מהמלצות, וזה בגלל שאנחנו לקוחות מרוצים (והם  אותנו).

מה חשוב לדעת כשבונים אתר?

הרבה נאמר ונכתב על תהליך בניית אתר אינטרנט טוב. אולי הרבה מידי. מניסיוננו, המפתח לאתר מצליח הוא תכנון חכם, חשיבה נכונה ושותף מקצועי (זה אנחנו!).

כשאנחנו מדברים על תכנון וחשיבה אנו מתכוונים למספר שאלות מפתח, כגון:

למי מיועד האתר?

מי קהל היעד שלו, האם יש יותר מקהל יעד אחד, למשל צרכנים, ספקים, ושותפים אסטרטגיים? או רופאים מצד אחד ומטופלים מצד שני. אם כן, מיהו קהל היעד הראשי, ואיך נכון לפנות לכל אחד מקהלי היעד האחרים?

על האתר לקבל את פניו של כל מבקר ולעזור לו למצוא את מה שהוא מחפש במהירות ובקלות. תוך שניות על המבקר לדעת מה עליו לעשות עכשיו; האם עליו להירשם, האם עליו להקליק כדי לקבל עוד פרטים, וכד'. מצד שני, אם תנסה לרצות את כל העולם ואישתו, אתה עלול לייצר אתר קשה לניווט, מבולבל ורועש לעיניים. רצוי להתמקד בכמה אלמנטים מרכזיים שיכוונו לרוב המבקרים שלך.

טיפ: מסרים קצרים וברורים עושים את העבודה. הכר את קהל היעד שלך: השתדל לענות על שאלות המבקרים לפני שהם שואלים אותם. שאלות כגון: האם אני במקום הנכון? איך אני יודע שהמוצר או השירות שלך טוב? איך אני יוצר קשר, האם המוצר שלך יקר מידי עבורי? וכד'

מה מטרת האתר?

או במילים אחרות – מה אתה רוצה שהמבקרים שלך יעשו? לכל אתר יש ייעוד אחר וחשוב שהוא יהיה מאד מוגדר וברור לפני שמתחילים לתכנן אותו. האם אתה רוצה שהמבקרים שלך ירשמו לרשימת תפוצה, יתקשרו אליך לקבל עוד מידע או לקבוע פגישה, ירכשו מוצר באתר? אתר מצליח מכוון את המבקרים במהירות ובקלות לפעולה הרצויה. אם אתה מוכר מוצר או שירות, הסבר בצורה ברורה למה הוא מוצלח, ומה ואיך הם ירוויחו מרכישתו.
טיפ: היה ברור ותמציתי. אל תגרום לבקרים שלך לתהות, לחפש, לחשוב ולהתבלבל.

איך אני שומר על קשר?

המציאות מראה כי רוב המבקרים באתר שלך לא יהפכו ללקוחות, לפחות לא בביקור הראשון. למעשה יחס ההמרה הממוצע באינטרנט הוא 1 ל 100. כלומר על כל מאה מבקרים רק אחד ירשם, יתקשר או ירכוש מוצר באתר. אבל זה רק אומר שכדאי להשקיע במבקרים גם לטווח הרחוק, ולתת להם מספר אופציות לשמירה על קשר. השאלה שצריכה להישאל היא – איך תוכל לשמור את העסק/מוצר שלך בתודעה של המבקרים שלך? החדשות הטובות הן שיש הרבה אפשרויות שניתן להציע, וכל לקוח יכול לבחור את הדרך המתאימה לו: פייסבוק, RSS FEED, לינקדין, הרשמה לניוזלטר, ועוד. בניית אתרים אצלנו מלווה באפשרויות רבות לשמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

טיפ: כדאי להשקיע מחשבה אודות דרכים להחזיר מבקרים לאתר. דרך אחת היא העברת המסר שהאתר מעודכן ומתעדכן באופן קבוע ושהוא מלא במידע מעניין. חשוב כמובן לתכנן כיצד להציג מידע זה מבלי לגרום לתחושת עומס יתר. אם קהל היעד שלך צעיר יחסית, השתמש בצורה נבונה ומקצועית ברשתות חברתיות.  

מאת דני שקד