בניית אתר וורדפרס WORDPRESS

מה תקבל מאיתנו?

אתר חדשני ומרשים, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית.

אתר הבנוי בדיוק בהתאם לצרכים ולמטרות שלך, של העסק שלך ושל השוק בו אתה פועל.

אתר גמיש ודינאמי היכול להשתנות בכל עת ובקלות בהתאם לצרכים המשתנים שלך.

אתר בטוח לחלוטין, גם ובמיוחד אם הוא מיועד למטרות מסחר עם חנות מקוונת הכוללת תשלום אונליין, או אתר מוגן סיסמא המיועד לשימוש פנים-עסקי.

אתר ידידותי למשתמשים; הלקוחות שלך, העובדים שלך, השותפים העסקיים שלך, משקיעים פוטנציאלים וכו. תקבל אתר מזמין המספק חוויית התמצאות וגלישה קלה ונוחה.

אתר ידידותי למשתמשים; הלקוחות שלך, העובדים שלך, השותפים העסקיים שלך, משקיעים פוטנציאלים וכו. תקבל אתר מזמין המספק חוויית התמצאות וגלישה קלה ונוחה.

מערכת ניהול ידידותית, גמישה, פשוטה ללמידה וקלה לתפעול. כל אחד בעסק שלך יכול ללמוד להוסיף ולערוך תוכן, כולל: טקסטים, תמונות, סרטונים, מוצרים וכד’

אתר ידידותי למנועי חיפוש, ובראשם גוגל, עם גישה נוחה לתוכן ולקישורים, אפשרות להוסיף לכל עמוד את כל המידע שגוגל צריך כגון meta description, טייטל ייחודי, תמצית תוכן, קטגוריה, טאגים ועוד. זאת ועוד: מבנה השלד והקישורים של אתרי וורדפרס הינו פשוט, דבר המאפשר למנועי גוגל למצוא, לאנדקס ולדרג את האתר בקלות.

אתר שנטען במהירות, כולל התמונות והסרטונים המוטמעים בו. מהירות הטעינה חשובה לא רק למשתמשים חסרי סבלנות אלא גם מספק דירוג גבוה יותר בגוגל.

 

איך אנחנו בונים אתרי וורדפרס?

אנחנו שועלי וורדפרס מהמובילים בארץ! אין משהו שקשור בוורדפרס שאנחנו לא יודעים. אין חידוש או גירסה חדשה שאנחנו לא מכירים.

בתחילת תהליך העבודה נשב איתך על מנת להבין ולאפיין את המטרות העסקיות שלך בהקשר של הפעילות האינטרנטית שלך, ובמרכזה האתר. בנוסף נגדיר את קהל היעד של האתר ואת התחום בו העסק פועל.

בשלב הבא נסקור את התחום בו אתה עוסק, ובמרכזו את אתרי המתחרים שלך על מנת לבחון חוזקות וחולשות שלהם ומהו היתרון התחרותי שלך.
ברגע שיש לנו את כל המידע הדרוש אנו ניגשים לעבודה ומציעים לך איפיון הכולל את המבנה הטכני של האתר.

עם אישרו המבנה הטכני ניגש לשלב העיצוב החשוב כל כך, נעצב סקיצות עיצוביות בהמשך ישיר לאפיון ולמבנה הטכני ומשם נעבור לבירור צרכים נוסף לגבי תוספים (Plugins) ופונקציונליות נוספת לפי הצורך.

לאחר אישור הסקיצות אנו חוזרים ל"מפעל" ומשלימים את בניית האתר. התוכן יסופק על ידך או על ידינו בהתאם למה שהוסכם מראש (יש לנו כותב תוכן סופר מוכשר ופיקח). אנו מעדיפים להעלות את התוכן הבסיסי לאתר על מנת לוודא שהוא מסודר בצורה אופטימלית, ככה הרווחת גם זמן וגם עבודה מקצועית שלנו בהזנת התוכן הראשוני לאתר.

כשהאתר מוכן נספק לך ולצוות שלך הדרכה מקיפה לגבי השימוש במערכת הניהול על מנת שתוכלו לערוך את התוכן בצורה פשוטה ומהירה ללא תלות בנו, ההדרכה כוללת בין היתר הדרכה פרונטלית וחוברת הדרכה מודפסת + PDF.

בהמשך, תמיד נעמוד לרשותך לכל בקשת שינוי במבנה האתר, הסרה או הוספה של אלמנטים כגון חדשות נגללות, גלריית תמונות, בלוג, פורום ועוד. אם אתה צריך את זה – רוב הסיכויים שיש בוורדפרס פתרון עבורך.

 

למה אנו מעדיפים בניית אתרי בוורדפרס?

אנו בסייטאיט אוהדים מושבעים של וורדפרס. למעשה רוב האתרים שבנינו בשנים נאחרונות מבוססים על פלטפורמת וורדפרס. אנחנו אוהבים את הגמישות ואת הידידותיות של מערכת ההפעלה המאפשרת ללקוחות להוסיף ולערוך תוכן בקלות.

אז הנה כמה סיבות טובות למה לבחור במערכת וורדפרס:
גוגל מאוהב בוורדפרס. כן, זו לא סתם רכילות צהובה, זו עובדה! לוורדפרס יש מספר תוספות המתמקדות בקידום אתרים, אבל גם ללא תוספות אלו ישנם הרבה אלמנטים מובנים בוורדפרס המהווים משיכה טבעית למנוע של גוגל. לא מאמינים? אפילו מאט קאטס, ראש צוות ווב-ספאם בגוגל (בפועל אחראי על החיפוש האורגני בגוגל), אמר בהרצאה שוורדפרס הוא בחירה מצויינת ושוורדפרס פותר הרבה מאד נושאי SEO (קידום אתרים) באופן מובנה. גם הניסיון שלנו מצביע על כך שוורדפרס עוזר לקבל תוצאות טובות יותר בגוגל.
בניגוד למיתוס שמערכת וורדפרס מיועדת רק לבלוגים, וורדפרס הינה מערכת חזקה וגמישה המתאימה לבניית כל סוגי האתרים: אתרי תוכן ותדמית פשוטים, חנויות מקוונות, אתרים גדולים ומורכבים, אתרי קטלוג, פורטלים, אתרים פנים-אירגוניים ועוד.
ואם במיתוסים עסקינן, אז בניגוד למיתוס שהמערכת אינה מאובטחת בגלל שהיא מבוססת על קוד פתוח, האמת היא שוורדפרס מאד מאובטחת ואינה קלה לפריצה לעומת מערכות עצמאיות אחרות. רוצים סקופ? גם האתר של הבית הלבן בנוי על מערכת קוד פתוח! ועוד פרט מעניין? וורדפרס בנויה באותה שפת תכנות (PHP) כמו Facebook.
וורדפרס מאפשר לאתר שלך לגדול יחד איתך. מדובר במערכת מתפתחת ומשתדרגת כך שהאתר שלך תמיד יכול להיות אתר מתקדם מבחינה טכנולוגית. המערכת בנויה כך שלמפתחי ומעצבי אתרים, כמו סייטאיט, קל להתאים את האתר לצרכים המשתנים של העסק ושל השוק, למשל להוסיף או להוריד חנות, בלוג, גלריית תמונות או סרטונים, חיפוש חכם ועוד הרבה תוספות חכמות. למעשה אין דבר שאי אפשר לעשות בוורדפרס. אם רק יודעים איך. ואנחנו יודעים!
מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח חכמה, כך שכל מפתח יכול לפתח אלמנטים עבורה מבלי לגעת בקוד הבסיסי של המערכת. בניגוד למערכות קוד פתוח אחרות, המבוססות על עבודה של מפתחים מתנדבים, וורדפרס נוצרה ומנוהלת על ידי חברה רצינית ומקצועית בשם אוטומטיק שחרטה על דיגלה להפוך את האינטרנט למקום טוב יותר. החבר'ה באוטומטיק עובדים קשה כדי להגן על תחום הקוד הפתוח, להלחם בספאם, לוקחים ברצינות את נושא האבטחה ומארחים כנסים חינוכיים במחירים הוגנים.
מערכת הפלאג-אין (תוספות) של וורדפרס עובדת בצורה חלקה ומאפשרת להוסיף לאתר גלריית תמונות, סליידרים, עגלות קניה, פורומים, בלוגים ועוד הרבה מאד פונקציונליות.
מערכת הניהול הידידותית והאינטואיטיבית של וורדפרס היא אולי מה שהפך אותה לכל כך פופולרית מלכתחילה. אבל היא לא נחה על זרי הדפנה. היא כל הזמן מתפתחת וכל גירסה מציגה מערכת עוד יותר ידידותית וגמישה המיתרת את התלות המסורבלת והיקרה של בעלי אתרים בחברות הבניה או בוובמסטרים. רוב הלקוחות שלנו מפסיקים את ההדרכה על המערכת לאחר 30-40 דקות ואומרים שהבינו הכל ושהם רוצים להתחיל להינות ממנה.
עבודת פיתוח מקצועית בוורדפרס באופן מאפשרת לאתרים להיראות טוב בכל המסכים: גם על גבי iPhone, BlackBerry, Android, iPad וכו.
לא רק אנחנו חושבים שוורדפרס הוא הפתרון הנבחר. גם הניו יורק טיימס, פליקר ועוד הרבה מאד עסקים וגופים ברחבי העולם חושבים כך. לחלון הראווה של וורדפרס. ומעבר לזה וורדפרס היא מערכת הניהול הפופולרית בעולם עם למעלה מ- 71 מיליון אתרים ב- 120 שפות ברחבי העולם.
היום כל אתר רביעי שעולה לאוויר נבנה בוורדפרס.
מה ההבדל בין אתר בפיתוח ייחודי לבין וורדפרס? בניגוד לאתר שמפותח במיוחד לעסק שלך, בו אתה חייב להגדיר מראש בדיוק מה אתה צריך היום ומה תצטרך בעוד שנתיים, אתר שיעלה לך הון תועפות והמון זמן לבנות… בקהילת הוורדפרס כבר חשבו (כמעט) על הכל כך שאתה רק צריך להגיד מה אתה צריך היום. עלויות נמוכות ולוחות זמנים שפויים ויש לך אתר לתפארת.

מאת דני שקד

 

Logo Olive Diagnostics 002
Scroll to top caret