חנות אינטרנטית – מה זה?

פורסם 18 ינואר, 2024
קריאה 5 דקות
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
חנות אינטרנטית – מה זה?
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

הידעת?

  • עד 2026, 24% מרכישות מוצרים של צרכנים פרטיים (B2C) בעולם צפויות להתבצע באינטרנט.
  • בשנת 2022 מכירות בחנויות אינטרנטיות ברחבי העולם הניבו רווח של 5.7 טריליון דולר.
  • שיעור הנטישה של עגלת קניות בחנות אינטרנטית הוא 72% דרך המחשב ו-84% דרך המובייל. מה שמוכיח את החשיבות של עיצוב החנות וחוויית המשתמש.

בשנת 2024 אפשר להגיד בביטחון, כל אחד מאיתנו רכש מוצר מחנות אינטרנטית. בין אם הזמנתם גאדג׳ט מ-Ebay או שחגגתם בסייל האחרון בחנות הבגדים שאתם אוהבים הישר מהספה בבית. חנות אינטרנטית, או בשמה המקצועי eCommerce, היא אתר מכירות המאפשר לנו לרכוש מוצרים מכל מקום ובכל זמן. בואו נבין לעומק את המהפכה שחנויות אינטרנטיות עשו בחייהם של בעלי עסקים וצרכנים כאחד, ומה חשוב לדעת בבניית חנות אינטרנטית?

הפוטנציאל של חנות אינטרנטית

הנתונים למעלה הם רק הצצה קטנה לכוח הכלכלי של חנות אינטרנטית. לבעלי עסקים, חנות מקוונת מביאה איתה מספר יתרונות משמעותיים:

  1. החנות שלכם זמינה 24/7: בניגוד לחנות פיזית שיש לה שעות פתיחה מוגבלות, היא פתוחה בכל יום ובכל שעה. ביננו, אין כמו לגלול בסמארטפון בשעות הקטנות של הלילה ולנצל את נדודי השינה לשופינג.
  2. פוטנציאל לקוחות בלתי מוגבל: בעוד שחנות פיזית תלויה בקהל שגר או מבקר באזור שלה, חנות אונליין מבטלת כל מגבלה גיאוגרפית. בפוטנציאל, קהל הלקוחות שלכם יכול להיות מכל מקום בעולם, כל עוד הוא מחובר לאינטרנט.
  3. טירגוט ורימרקטינג: בחנות רגילה, לעתים לקוח נכנס, מטייל בין המוצרים ויוצא מהחנות. בלי יכולת לקרוא מחשבות לא תוכלו לדעת מה משך את העין שלו ומה גרם לו לצאת. לחנות אינטרנטית יש יכולת לקרוא מחשבות (בערך). היא מספקת לכם מידע על איך המשתמש הגיע אליכם, מה המסלול שהוא ביצע, ההתנהגויות והעדפות שלו. כך תוכלו לטרגט לקוחות דומים שמתעניינים בדברים דומים או לבצע רימרקטינג ולמשוך גולשים שביקרו אתכם בעבר.
  4. נוח ללקוחות: היום יותר ויותר אנשים התרגלו לעשות את הקניות שלהם מהספה בבית בלחיצת כפתור. אז למה לא לתת להם? חנות אינטרנטית היא נוחה, חוסכת זמן וכאב ראש ללקוחות.

מה חשוב לדעת בבניית חנות אינטרנטית?

הפוטנציאל האדיר של חנות וירטואלית יכול לבוא לידי ביטוי רק כאשר בונים חנות מקצועית, מתוחזקת ומתופעלת בחכמה. הנה כמה מרכיבים שחשוב לקחת בחשבון:

  • מחקר מקיף: ביצוע מחקר מעמיק שסוקר את העסק שלכם, הקהל, המוצרים שתמכרו ועוד.
  • עיצוב איכותי: משתמשים כיום מאוד בררנים בגלישה שלהם. עיצוב האתר חשוב מאוד למשיכת גולשים ולמיתוג של החנות והמוצרים.
  • מבנה אינטואיטיבי: תכנון מבנה החנות כך שגולשים יוכלו להגיע למוצרים בקלות ובמהירות. מבנה כולל חלוקה חכמה לקטגוריות ותת-קטגוריות, אפשרות לסינון תוצאות, הצגת מבצעים, מוצרים משלימים ועוד.
  • סליקה בטוחה: אי אפשר להפריז בחשיבות של רכיב סליקה ברמת האבטחה הגבוהה ביותר ושעומד בפרוטוקולים המתקדמים ביותר. כך תוכלו לשמור על העסק, הגולשים וליצור אצלם תחושת ביטחון.
  • התאמה למובייל: קניות מהנייד צפויות להניב 710 מיליארד דולר עד 2025. חנויות אינטרנטיות שלא מותאמות למובייל מאבדות קהל לקוחות משמעותי.
  • מהירות ויציבות: שימוש בשרת איכותי וכלים להאצת מהירות האתר מונעים נטישה של גולשים.
  • מערכת ניהול: אתר צריך מערכת ניהול ידידותית ונוחה בשביל תחזוקת האתר, הוספת תכנים, עדכון מחירים וכו׳.

אם החלטתם שזה הזמן שלכם להתרחב לחנות אינטרנטית, אנחנו ב-siteIT עומדים לרשותכם. החל משלב הרעיון, דרך בניית האתר ועד קידום אורגני, קידום ממומן ורימרקטינג.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ