SAMSUNG / סמליין

האתגרים

סמליין היא היבואנית הראשית של מוצרי החשמל מבית סמסונג בישראל.

האתגר בפרוייקט היה לאפיין, לעצב ולפתח, למעשה לפצח נראות והתנהגות שתייצג את סמליין  כיבואנית ראשית של סמסונג, בשפה יחודית שתתאים לשני המותגים ביחד.
מדובר באתר עם מאות עמודים , כאשר יש מספר תבניות מפתח, עמודי קטגוריה ראשיים, עמודי תת קטגוריה, ועמודי מוצר.

בכל אחד מהעמודים המטרה שלנו היתה להעביר את היוזר לשלב הבא בפאנל על מנת שהלקוח יועבר למשווקים המורשים או לרכישה בתוך האתר.

האתר נבנה מראש עם מחשבה על יכולות אי קומרס, ולאחר שנה שהאתר היה באויר יכולות אלו הוחלו בפועל והאתר הפך להיות אתר אי קומרס מלא.

 

מה עשינו?

התחלנו את העבודה בפרוייקט בביצוע איפיון מעמיק שבו ניתחנו את הפרסונות השונות ואת ה flow  השונים שתעבור כל פרסונה.

בנינו flow מדוייק לתרחישים העיקריים שהם: בירור על מוצר, בירור על אפשרויות רכישה , חיפוש משווק מורשה, ורכישת מוצר.

כאשר ה UX היה מוכן, ביצענו בדיקות יוזר טסטים על מנת לוודא שהתכנון אכן תקין.

לאחר פיצוח ה UX עברנו לעיצוב שם עבדנו עם ספר המותג של סמסונג כדי לייצר את הנראות הנדרשת ועל מנת שנוכל לייצר אתר שלא נופל מאתרי סמסונג העולמיים.

מבחינת פיתוח בנינו אתר שמראש נבנה במקסימום גמישות, אתר שמאפשר הוספת תוכן, משיכת תוכן מאתרים אחרים, והצגת מוצרים בצורה הכי   א-מרסיבית שאפשר להציג מוצרים באון ליין.

 

תוצאות

האתר החדש החליף אתר יחסית ישן שלא עמד בקנה מידה עם ערכי החברה, האתר החדש לקח את החברה צעדים רבים קדימה מבחינת נראות ויכולות באון ליין.

האתר החדש מאפשר גם ברמה הפונציונלית וגם ברמה המיתוגית לחברה לבצע פעילויות שמתקשרות לשורה תחתונה, והגדלת הכנסות כתוצאה מעבודה נכונה באינטרנט.

החברים בסמליין אומרים שהם מרוצים מאוד והפרוייקט הוגדר כהצלחה, תוכלו לראות למטה בתמונות ובקישור את המוצר המוגמר.

עמוד הבית של סמליין

אז איך יצא?

site it web design and development for Samline 10
Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ