SEM והכוח הגדול בפרסום במנועי חיפוש

פורסם 8 פברואר, 2010
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
SEM והכוח הגדול בפרסום במנועי חיפוש
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

כל מי שמוכר מוצר או שירות כלשהו באינטרנט צריך לראות בתחום הפרסום במנועי חיפוש כהזדמנות פז על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שלו. קודם כל נסביר איפה נכנס התחום פרסום במנועי חיפוש בעולם השיווק האינטרנטי. בעולם האינטרנט שלושה ערוצי פרסום עיקריים: פרסום באנרים ומודעות בפורטלים, פרסום SEO כלומר קידום אתרים אורגני ו-SEM שעוסק בשיווק ופרסום במנועי חיפוש.
אם כן, במאמר זה נתמקד בתחום ה-SEM, פרסום במנועי חיפוש.

פרסום במנועי חיפוש, איך זה עובד

בכל פעם שגולש מסוים עושה שימוש במנועי חיפוש (גוגל לדוגמה), הוא מכניס מילת מפתח או ביטוי מפתח לתיבת הטקסט המובנית במנוע החיפוש. ולאחר שהם לוחצים על כפתור ה- "חפש" הם מקבלים שני סוגים של תוצאות, תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות, כלומר קישורים ממומנים. עכשיו כשתוצאות החיפוש פרוסות מולם, הגולשים שביצעו את החיפוש יקישו על התוצאות שהם תופסים כרלוונטיות והמעניינות ביותר עבורם.
בתצלום המסך הבא, החיצים מראים היכן נמצאות המודעות הממומנות:

פרסום במנועי חיפוש בהשוואה לפרסום רגיל

כעת, לאחר שהבנו את התהליך עצמו, קל לנו לראות את הפוטנציאל העצום שטמון שבפרסום במנועי חיפוש עבור העסק שלנו. אין עוד תחום בעולם הפרסום שמאפשר לך לדעת בזמן אמת בדיוק מה הלקוח שלך מחפש ותוך פחות משנייה מאפשר לך לתת לו בדיוק את זה ואז למדוד אם הוא קנה או לא. תוסיפו לזה את אפשרויות הניתוח והמדידה שכלי זה נותן לכם ותגיעו למסקנה שעומד מולכם כלי פרסום מדהים.

פרסום במנועי חיפוש בהשוואה לקידום אתרים אורגני

להופיע בתוצאות האורגניות בדף הראשון לוקח זמן ודורש עבודה מרובה, צריך לשכור שירותי קידום מקצועיים או להשקיע זמן ומרץ בהבנת העקרונות הבסיסיים בתחום ואז עוד זמן ומרץ בעשיית קידום אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך. בקיצור, קידום אורגני הוא בריא מאד עבור האתר בטווח הבינוני-ארוך אך דורך זמן ומאמצים רבים על מנת להגיע לתוצאות טובות. מנגד, אופציית הפרסום במנועי חיפוש מציע לכם את האפשרות להופיע תוך 15 דקות בעמוד הראשון בגוגל, אין ספק שמדובר בתחום מעניין מאד, תחום שאם תשתמשו בו נכון, תוכלו להכפיל את המכירות בעסק במאות ואף אלפי אחוזים.

פרסום במנועי חיפוש, איך קובעים תקציב

במודל הפרסום במנועי חיפוש, משלמים לפי קליקים, כלומר אתה משלם רק כאשר גולש מקליק בפועל על המודעה שלך, בפרסום במנועי חיפוש אתם קובעים את מחיר המקסימום שלכם עבור קליק על המודעה וגוגל מציג את תוצאות החיפוש הממומנות לפי המחיר שהצעתם, רלוונטיות המודעה ואיכות דף הבית או עמוד הנחיתה שלכם. כלומר יש לכם שליטה מוחלטת בתקציב, תוכלו לבחור את גובה ההוצאה ליום/חודש והכל ללא שום התחייבות מצידכם, פשוט מנסים פעם אחת ורואים איך העסק גדל.
בנוסף, באם תחפצו במסע פרסום שינוהל במקצוענות siteIT מציעה שירות של ניהול קמפיינים מסוג PPC, תוכלו ליהנות מהניסיון הרב שלנו בתחום על ידי כך שתרתמו אותו לטובת העסק שלכם.

לטעמנו, הדרך היעילה ביותר לפרסם באינטרנט היא בשילוב שני האלמנטים הללו, כך לקוחות מקבלים את הרושם שמדובר בחברה רצינית שנמצאת בתוצאות האורגניות הראשונות בגוגל ובנוסף גם משקיעה בפרסום מקוון, כלומר בפרסום במנועי חיפוש. תפיסתנו את עולם הפרסום גורמת לכך שברגע שאני רואים שחברה מפרסמת בתשלום, היא אוטומטית נחשבת בעינינו לגדולה ורצינית. מכאן הדרך להגדלת אמינותכם בעיני הגולשים סלולה ובטוחה.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ