איך למזער את הסיכון להיפגע מעדכונים של גוגל

פורסם 3 יוני, 2016
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
איך למזער את הסיכון להיפגע מעדכונים של גוגל
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

הנה, קיטי קיטי

שיווק נכנס. לפתות את הלקוח אליך בצורה מתוקה, במקום התוכניות המעצבנות, רודפות האמבולנסים, של שיווק יוצא. דואר זבל, שיחות קרות, מודעות מפריעות – להתראות. משיכת לידים במקום לרדוף אחריהם: זהו פרסום ממוקד לקוח, וזו המטרה של שיווק נכנס.

אבל לפני שתתחיל, עשה את המחקר שלך. דע בדיוק למי אתה מכוון. צור "פרסונת קונה" ועבוד לאחור. בעזרת נתונים קשיחים, למד את קהל היעד שלך – אתה יודע, הלידים האלה שאתה רוצה להמיר. מהם דפוסי הקנייה שלהם, המניעים, ההתנהגויות, מה הדמוגרפיה שלהם? למד את הקהל שלך. דע היכן הם נמצאים ומה הם עושים. רק אז תדע איך להמיר אותם בצורה הטובה ביותר.

ותשאלו את עצמכם, אם הייתם בנעליים שלהם, מהם היתרונות הבולטים של השירות או המוצר שלכם שיניעו אתכם להיות בקשר? אלו השאלות שעל המחקר שלך לענות עליהן לפני שתתחיל במאמצי השיווק הנכנס שלך.

בחר את הבמה שלך

הבן אילו פלטפורמות מתאימות ביותר למסע הפרסום שלך. מדיה חברתית, כמו אינסטגרם ופייסבוק? לינקדאין וגוגל, המלכים של חיפוש B2B וחברתי? שיווק וידאו כמו יוטיוב? שאלות ותשובות כמו Quora? לכולם יש ערך ייחודי.

אתה חייב לקחת את הזמן כדי לגלות את הפלטפורמה הטובה ביותר עבור מסע הפרסום שלך, והפלטפורמה הטובה ביותר נקבעת על ידי הבנת היעדים שלך והיכן הם "גרים". מנהלים קמפיין B2B? אתה אחרי המילניום? ההצלחה היא בכושר.

תואמת! צמד מודעות לפלטפורמות

כמו היכרויות, מודעות ופלטפורמות חייבות להיות התאמה! עליך להחליט על סוג המודעה המתאים לכל פלטפורמה. אבל כשזה מגיע לשיווק נכנס, אתה לא צריך לנשק הרבה קרפדות לפני שאתה מוצא את הנסיך שלך. קח את המסלול המהיר (החכם) על ידי ניתוח הנתונים, ולאחר מכן קביעת התאריך. אל תעשה כאן קיצורי דרך. תעשה את המחקר שלך.

אילו מודעות מניבות את הביצועים הטובים ביותר בפלטפורמה שבה בחרת להשתמש? אם מדובר בפלטפורמת B2B, צור תוכן בהתאם. האם זו פלטפורמה למחשב שולחני בלבד, ידידותית לנייד, או שניהם? למד את ביצועי המודעות בפלטפורמה שבחרת, לפני שתתחיל.

לכוון, לכוון, לכתוב

תוכן, תוכן, תוכן. תוכן איכותי הוא שם המשחק. אבל זוכרים את דמותו של הקונה הזה? כן, זה שוב. רק לאחר שתבין היטב את קהל היעד שלך, יבלות והכל, תוכל למקד ביעילות את הלידים שלך.

כשזה מתחת לחגורה שלך, ובאמת הבנת את היעד שלך, כתוב את המודעות שלך. צרו תוכן בהתאם, והתאימו להקשר! הפוך אותו לרלוונטי ככל האפשר עבור קהל היעד שלך.

מידה, עם מידה

למדוד את מה שחשוב. היה חכם לגבי הניתוח שלך. מדדי קליקים אינם אינפורמטיביים כמו מדדי המרות, אז הבינו את ההבדל. מדדי המרות הם מה שעליך ללמוד כדי להבין את יעילות מסע הפרסום.

וכאשר מעריכים את הצלחת הקמפיינים, מדוד עם מידה. התמקד במה שקורה עם מודעה. היו ממוקדים בהמרות, והסתכלו על הפעולות שמודעות מובילות.

עקוב, התאם, בצע אופטימיזציה

עקוב ובצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים הנכנסים שלך. בדוק את המודעות שלך ועשה יותר ממה שעובד ופחות ממה שלא. עליך לדעת כמה לידים מודעה מייצרת. בדיקת A/B היא כלי נהדר כאן. בעזרת בדיקת A/B תוכל ללמוד את ביצועי המודעות ומילות המפתח, ולראות אילו מהן מניבות יותר המרות. התבסס על הצלחות על ידי אופטימיזציה של מודעות והגדלת התקציב עבור אותן מודעות שעובדות, והשהה מודעות שאינן יעילות.

בעזרת שיטות אלו תוכלו להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלכם. בטח, קל יותר לומר מאשר לעשות, בידיים למטה. אבל עם הכלים הנכונים, מיושמים בצורה הנכונה, אתה מתחיל ממש טוב.

Scroll to top caret