אתר קטלוג לחברת אקופאן אופניים חשמליים, האתר נבנה על מנת לטפל בשני נושאים עיקריים: א'. יצירת בידול בתחרות מול המתחרים . ב'. להביא לכמה שיותר מכירות.

בידול הוא נושא מעט פחות אמפירי אך מכירות ניתן למדוד בול על השקל, האתר אכן שיפר דרמטית את כמות המכירות ותחתיו אקופאן הגיעו לשיא מכירת זוגות אופניים חשמליים לחודש בשלושת השנים האחרונות.

עוד דבר שתרם למכירות זה שקידמנו אותם בגוגל 3 שנים, מתוכם 2.5 שנים היינו בעמוד ראשון בתוצאה ראשונה בשלוש מילות המפתח שמרכיבות 90% מנפח החיפושים בתחום.


אז מה היה לנו שם:

  • אפיון ממשק משתמש מלא
  • עיצוב אתרים
  • HTML
  • CSS
  • JavaScript
  • WordPress

 

תראו בעצמכם:

https://eco-fun.co.il