שלמה נאור

שלמה נאור, ייבוא מנועים מחו"ל

האתגרים

לקחנו עסק שעבד בעיקר ב offline ופתחנו לו את עולם הלקוחות מ online בכל הכוח
התוצאות כוללות: גידול של מאות אחוזים בתנועה האורגנית, שיפור התנועה הממומנת בסדרי גודל, וגידול עצום בפניות מהאתר

מה עשינו?

בשלב הראשוני חקרנו על התחום בו העסק פועל, הן offline והן online. בדקנו מיהם השחקנים העיקריים בשוק, מיהם הלקוחות של אותם עסקים, כמו כן ביררנו מהו הבידול העסקי, ומהם היתרונות של קבוצת שלמה נאור על פני המתחרים העיקריים שלהם. מכיוון שאנחנו עוסקים בעיקר בשיווק online ביצענו מחקר מעמיק ברשת על הדברים הנ"ל, כמו כן על דברים נוספים, כגון: מה הצרכים של הלקוחות, איך הם מחפשים ומגיעים אל המתחרים, ועוד…

בשלב השני בנינו להם את אתר האינטרנט. התאמנו את האתר לאופי המותג שברצוננו ליצור, הן מבחינת המראה שלו, המסרים, התכנים, התמונות והסרטונים. יצרנו אתר המשדר אמינות ונגיש ללקוחות. התאמנו את האתר למובייל, ו- ווידאנו שיש בו חוויית גלישה טובה. כחלק מהמחקר שביצענו נכלל גם מחקר מילות המפתח והביטויים שלקוחות פוטנציאליים מחפשים באותו תחום… מהביטויים הכי מחופשים ועד הביטויים המחופשים מעט יותר (הזדמנויות). כמובן שבנינו את האתר בהתאמה לדרישות של גוגל, בהתאמה מלאה ל SEO.

עוד לפני שבנינו לקבוצת שלמה נאור את האתר, הם הפעילו כמה קמפיינים ממומנים שהביאו להם פניות, אך ברמה נמוכה יותר ומעט יותר, מכיוון שלא היה אתר שיתמוך בפרסום. כלומר לקוחות פוטנציאליים ראו את הפרסום, אבל במידה ורצו לבדוק עוד על המותג ועוד על המוצרים, לא היה את האתר עם התכנים והמיתוג הכולל שיתמוך באותו פרסום. לאחר שבנינו את האתר, עשינו תכנית תוכן מקיפה והוספנו לאתר תכנים איכותיים ומקוריים באופן שוטף בהתאמה מלאה לדרישות הקידום האורגני SEO כמו כן הוספנו תמונות ומדיה עשירה, השגנו לאתר המון המלצות וקישורים מאתרים נוספים בתחום, ועוד מגוון פעולות רחב שצריכים לבצע כחלק מהקידום האורגני בגוגל. את התוצאות אתם יכולים לראות בגרפים בעמוד. נכון להיום ישנם יותר מ 700 ביטויים רלוונטיים שהאתר מאונדקס בהם. ויותר מ 200 ביטויים הממוקמים בעמוד הראשון בגוגל, שמביא ללקוח תנועה לאתר, וכמובן לקוחות קונים.

2022 08 17 15 25 14
שלמה נאור
2022 08 17 15 28 56

תוצאות

אז איפה היינו לפני שנה, ואיפה אנחנו היום?!
לפני שנה הלקוח הסתמך בעיקר על תנועה ממומנת, וקיבל מעט לקוחות.
הצלחנו להביא את האתר למצב בו התנועה האורגנית מורידה את התלות בפרסום ממומן ומאפשרת תנועת גולשים לאתר ללא תלות ישירה בהוצאות פרסום. כלומר האתר התחיל לייצר פניות וכתוצאה מכך מכירות מהתנועה האורגנית באתר, וגם במידה ולא יהיה לאתר פרסומת אחת באויר, הוא עדיין ימשיך לקבל תנועה אורגנית שתביא לו מכירות על בסיס חודשי.

העסק מקבל יותר לקוחות, הן מהאורגני והן מהממומן – עם גידול של מאות אחוזים.
האתר התקדם בתוך שנה במיקומי ביטויי המפתח מממוצע של עמוד רביעי בגוגל, אל העמוד הראשון. כש 23 ביטויים נמצאים במקום הראשון, ועוד 87 ביטויים בעמוד הראשון בגוגל. כמות הביטויים האורגניים גדלו מ 105 ללמעלה מ 700 ביטויים מאונדקסים בגוגל. כתוצאה מכך תנועת הגולשים, והפניות מהאתר צמחו במאות אחוזים.

אז איך יצא?

site it web design and development for קבוצת שלמה נאור
site it web design and development for 1קבוצת שלמה נאור
Scroll to top caret