site it web site design

ד"ר סיגל טל

האתגרים

כן זה אמיתי!
הגרף מתאר את הצמיחה המטורפת בתנועה האורגנית בשנה וחצי האחרונות, כל נקודה מסמנת חודש.

מה עשינו?

כל תהליך שאנחנו מתחילים בשיווק באינטרנט מתחיל עם למידה מעמיקה של התחום שבו עוסק הלקוח, הלקוחות שלו והמאפיינים שמייחדים אותו מעל המתחרים. נגשנו קודם כל לגוגל ובדקנו איך נראית הנוכחות שלה ברשת, בפגישה הראשונה הופתענו לגלות שלרופאה בכירה במעמדה אין לוגו או אתר ושהנראות שלה בגוגל כוללת רק תוצאות של שמה כחלק מסגלי בתי החולים שבהם עבדה.

מהנסיון שלנו בקידום אתרים עבור רופאים ובתחום הרדיולוגיה בפרט החלטנו ביחד עם סיגל שהיות והמטרה היא בניית מסודרת של העסק בצורה מסודרת לטווח הארוך (למרות הרצון בתוצאות מיידיות) הקידום האורגני יהיה המוביל מבחינת ערוצי השיווק באינטרנט.

הבנו שסיגל רואה כשליחות את התפקיד שלה ואת הזמינות מסביב לשעון, משיחות איתה הבנו גם שהשירות יהיה מצוין והמטרה היא להכניס לקוחות שעוד לא מכירים אותה, כלומר לקוחות שיחשפו אליה בפעם הראשונה מחיפוש בגוגל.

dr tal seo case study analytics 1
דר סיגל טל 1

תוצאות

התוצאה הכי טובה היא שהעסק עובד מצוין, התחלנו במצב שאין אתר, לוגו או מיתוג. לא הייתה דרך למשוך לקוחות פרטיים וכעת לאחר שנה וחצי אנחנו במצב שהד"ר מקבלת רק מקידום אורגני בגוגל בממוצע 40 שיחות בחודש ועוד אין ספור פניות של צור קשר במייל. הלקוחות מרוצים מאד מהשירות, ממליצים ומפנים חברים ומשפחה והעסק צובר לקוחות בצורה אקספוננציאלית, כל לקוח מפנה מכרים שלו וכך המעגל ממשיך לגדול. יש עוד המון דברים חשובים שלא הספקנו להיכנס אליהם כאן אבל ניסינו לשמור את הקייס סטאדי "קצר" ומתומצת.

אז איך יצא?

site it web design and development for dr sigal tal 1
site it web design and development for dr sigal tal 2
Scroll to top caret