מקרה בוחן קידום אורגני – צמיגי זוארץ
הלקוח: צמיגי זוארץ – ייבוא ושיווק צמיגים.
20.02.2020
גידול בתנועה האורגנית לאתר: בתוך שנה גדלה התנועה האורגנית לאתר ב- 94% לעומת השנה העוקבת, מ- 12,640 כניסות אורגניות לאתר בשנת 2018 ל- 24,546 כניסות אורגניות לאתר מתנועה אורגנית בלבד.
גידול בכמות ההמרות באתר: במהלך שנת 2018 בוצעו 532 המרות בסה"כ מתנועה אורגנית, בתוך שנה כמות ההמרות באתר עלתה ב- 156% והגיע בשנת 2019 ל- 1,366 המרות בסה"כ מתנועה אורגנית בלבד.
המטרה שלנו לשנת 2019 הייתה לגרום לאתר לבצע קפיצת מדרגה כמה שיותר משמעותית בתקופת זמן של שנה.
בסוף השנה ערכנו השוואה של כמות התנועה האורגנית בלבד בהשוואה של שנה מול שנה והתוצאות לפניכם, גידול של 94% יותר גולשים באתר השנה לעומת שנה קודמת!
לאחר מספר שנים האתר עבר שינויים רבים, הרחבות תכנים, מבנה קישורים, מילות מפתח שהיו חזקות בעבר והיום כבר נמצאות כמעט ללא חיפושים.
ידענו שעל מנת להביא את האתר לשינוי משמעותי בשנת 2019 יהיה עלינו לבחון את כל עמודי האתר ולמצוא את אלה שעובדים פחות טוב ולטפל בהם בהתאם, בין אם לגרוס את העמוד וליצור הפניות לעמודים פעילים או לשפר את העמוד כולל התוכן וקריאות לפעולה.
החבר'ה מסייט איט מאוד פרואקטיביים, הם מציעים כל הזמן עוד רעיונות לשיפור, עוקבים ומעדכנים לאחר כל שינוי או עדכון שקורה בגוגל בשקיפות מלאה.
תענוג לראות בכל חודש את הדוח האורגני ולראות בכל פעם ביטויים חדשים נתפסים ומתקדמים בגוגל.
עומרי זוארץ מנכ"ל – צמיגי זוארץ
כשהתחלנו את שנת 2019 ובנינו את אסטרטגיית הקידום לשנה הקרובה, האופי של העסק השתנה מעט, כתוצאה מכך האתר היה מאונדקס בהמון ביטויים לא רלוונטיים, בעלי Buying Intent נמוך ולכן נדרשנו לחזור לבסיס.
מחקר מילות מפתח: בתחילת התהליך הכנו מחקר מילות מפתח מקיף ותוכנית תוכן לשנה שלמה, התמקדנו בביטויים רלוונטיים ללקוח בעלי נפח חיפושים בינוני עד גבוהה ורק ביטויים בעלי Buying Intent גבוה.
מחקר מעמיק על התנועה ואיכות התנועה לאתר: במהלך המחקר בדקנו בעזרת הכלי גוגל אנליטיקס מהם דפי הנחיתה אליהם מגיעים הגולשים שהומרו ללידים באתר וחיזקנו את העמודים האלה בעזרת תכנים טובים יותר עבודת קידום On-Site וקישורים איכותיים.
חיפשנו את העמודים שלא נכנסו אליהם כלל גולשים במשך אותה השנה ומחקנו דפים שלמים עם הפניות לעמודים רלוונטיים או שיפרנו את העמוד כך שייצר עבור הלקוח עוד תנועה איכותית לאתר.
עבודת SEO שוטפת: יצרנו בלוג שמתעדכן באופן קבוע והתאמנו כל עמוד למנועי החיפוש החל מטייטל/דסקריפשיין ועד הטמעת פירורי לחם, יצרנו פרופיל קישורים חזק המורכב בעיקר מקישורים רלוונטיים לתחום של הלקוח.
חלק גדול מהתנועה לאתר הייתה מביטויים שאינם רלוונטיים ללקוח, לכן היה עלינו להכין מחקר מילות מפתח מקיף ולתעדף יחד עם הלקוח את הביטויים שבאמת יכולים להביא לא רק תנועה אלה גם לקוחות לאתר. מכיוון שהשוק משתנה כל הזמן והאינטרנט מאוד דינמי, אחת למספר חודשים אנו מכינים תיעדוף מחדש לביטויים המקודמים כאשר הלקוח הוא שותף מלא של התהליך.
האתר כבר קיים מספר שנים ולכן קיבל כבר אמון וגם תנועה לא מעטה לאתר, כך יכולנו לבצע שינויים מאסיביים מבחינת קידום כמו הורדה של מספר עמודים ושיפור מבנה האתר (כמובן באופן מאוד יסודי ומתוכנן היטב).
הלקוח בעל ידע ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, בעזרת שיתוף הפעולה שלנו עם הלקוח יכולנו למקד את יכולות השיווק שלנו יחד הידע המקצועי של הלקוח. על ידי כך יכולנו ליצור תכנים איכותיים לאתר, לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה לקידום בגוגל ולהביא את האתר של הלקוח לגבהים חדשים.
האתר מייצר פי 2 יותר תנועה לאתר מחיפושים אורגניים בגוגל בלבד. התנועה איכותית יותר וניתן למדוד זאת על ידי השוואה בין כמות התנועה לכמות ההמרות.
כמות התנועה עלתה ב- 94%, כמות ההמרות עלתה ב- 156% ויחס ההמרה באתר עלה ב- 32% במהלך השנה האחרונה!
השאירו תגובה
מעוניין להצטרף לדיון?תרגיש חופשי להשתתף!