הלקוח: מגנום | אופניים חשמליות
אז מה היה לנו שם: עיצוב / בניית אתר וקידום לעמוד הראשון בגוגל
שני יזמים ישראלים בעלי ניסיון בתחום התחבורה החשמלית הקלה, שילבו כוחות ויצאו לדרך כדי לבנות מותג על בתחום האופניים החשמליים. מדובר בחברת אופניים חשמליים שהתפקסה חזק מאוד על איכות ולייף סטייל. משתי הנקודות האלה יצאנו איתם לדרך ומשם הכל היסטוריה. המטרה הייתה לחשוף את המוצרים של מגנום בארץ ובעולם לקהל ממוקד ובכך להיות גורם לחשיפה ראשונית בשלב ראשון ובשלב שני אפיק מכירות.
האתגרים העיקריים היו לבנות את האתרים כך שיעבירו את הערך והייחודיות האמיתיים של המוצרים. היות ומדובר במוצרים לא זולים בקטגוריה, האתרים היו צריכים להיות סופר מגניבים, מותאמים ב 100% למובייל ולתת את הבמה הראויה למוצרים והמפרטים שלהם בצורה שתהפוך את הגולשים לקונים מהר ככל האפשר.
תאמינו לנו שזה לא היה קל אבל בהחלט היה שווה
ההימור על השקעה חזקה בחוויית השימוש במובייל התברר ככדאי.
התנועה האורגנית הייתה מהרגע הראשון ערוץ התנועה האיכותי ביותר, כאשר הערוץ הכי רחב שלך הוא גם הערוץ של התנועה האיכותית ביותר המצב לא רע 🙂
יצרנו 2 אתרים, ישראלי ובינלאומי לשוק של צפון אמריקה, מגניבים בטירוף! ליווינו במהלך בניית האתרים גם את כל מה שקשור ביצירת האימג'ים המובילים של האתר והנחיות של איך לצלם את המוצרים ואיך ליצור צילומי אווירה שישרתו אותנו באתר.
התכלס היה להפוך את האינטרנט לערוץ מכירתי עבור מגנום וזה בדיוק מה שקרה בפועל, עם השיפור בכמות התנועה האורגנית מגנום הפכו להיות החלוצים במכירת אופניים חשמליים בארה"ב הגדולה ובארצנו הקטנה.
השקענו מחשבה רבה על מנת לפצח את הדרך הנכונה להציג את המוצרים באתר הישראלי מול האמריקאי. בחרנו להציג קודם כל תמונות פק-שוט של המוצרים (מבודדים על רקע לבן) ואז תמונות אווירה וקלוז-אפים שממחישים את "הקטע" הלייף סטייל של השימוש במוצר ומציגים קצת יותר מרק פרטים טכניים של המוצרים עצמם.
בקיצר, הקידום עבד מעולה והאתרים הורסים…