הלקוח: סמסונג ישראל וחברת סמליין יבואנית מוצרי החשמל של סמסונג בישראל
אז מה היה לנו שם: אפיון, עיצוב ופיתוח מערכת + פרסום ממומן בגוגל
סמליין היא היבואנית הראשית של מוצרי החשמל מבית סמסונג בישראל.
האתגר בפרוייקט היה לאפיין, לעצב ולפתח מערכת בזמן מאוד קצר עבור מבצע כלל ארצי בשם צ'ק BACK.
מדובר בפרויקט משותף לסמליין וסמסונג בו לקוח אשר קנה מקרר או טלוויזיה מדגמים מסוימים, מכניס את פרטי הקנייה למערכת ואז בהתאם לתנאי המבצע יכול לקבל הביתה צ'ק עם כסף בחזרה. הלקוח ביקש שהמערכת תהיה אוטומטית לחלוטין ושתכלול עדכוני SMS ולוגיקה מסודרת לטובת עדכונים עד משלוח הצ'ק לבית הלקוח.
בעבודה על הפרוייקט הייתה חשיבות לפיצוח הקו העיצובי כך שיתאים למותג עם שם עולמי. כמו כן היה חשוב ליצור מערכת שתהיה נוחה למשתמש שמכניס את פרטיו ומקבל מהמערכת תשובה אוטומטית אם הוא זכאי לצ'ק BACK ועומד בתנאי המבצע. בנוסף, המערכת הייתה צריכה להיות יעילה ונוחה גם ללקוח המתפעל את המבצע שצריך לקבל את נתוני המשתמשים ולתרגם אותם לתמורות בפועל.
במסגרת העבודה על הפרויקט ביצענו איפיון מדוקדק למערכת, בנינו FLOW סופר מדויק שעבר בדיקות User Testing כדי לוודא שהיוזרים מבינים וזורמים דרכו באופן הנדרש.
בנוסף היה חשוב לוודא שמנהלי האתר, אנשי מחלקת המידע בסמליין יודעים לנהל את המערכת ולייבואלייצא את המידע באופן שתוכנן מראש.
בנוסף לאפיון ופיתוח המערכת הופקדה בידינו גם עבודת הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל מצד סמליין, עיקר העבודה בו בוצעה כ Search + Re marketing עם דגש יוצא דופן על מדידות Analytics לטובת מצב שבו ה Attribution יהיה מדויק ככל האפשר.
עם השקת הפרויקט נכנסו לאתר ולמערכת מעל 1,000,000 משתמשים. המבצע פורסם על פני מדיות רבות ומגוונות החל בשלטי חוצות, פרסום על אוטובוסים ועד רדיו וטלוויזיה והאתר הצליח לעמוד בעומס המשתמשים והחזיק את כל התנועה בצורה יפה מאוד.
מפה לשם בסמליין קוראים לנו בונבונים משום מה 🙂 אנחנו מניחים שזה טוב…
החברים בסמליין אומרים שהם סופר מרוצים והפרוייקט הוגדר כהצלחה!
תראו בעצמכם: checkback.samline.co.il
שמעון התרסי 41,
תל אביב
03-5465556
יש לנו במשרד 2 רחפנים, 4 אקדחי נרף שנשלפים לכל הפחות פעם ביום, מכונת ארקייד בגודל מלא (!), טרקטור על שלט, וכמה ג'וקים אלקטרוניים. רק אומרים… יש סיכוי גדול שנירה עליכם כשתגיעו 🙂