מקרה בוחן SEO ושיווק באינטרנט, ד"ר סיגל טל
הלקוחה: ד"ר סיגל טל | נוירורדיולוגית בכירה
אז מה היה לנו שם: הכל! החל מלוגו ואתר ועד עשרות לקוחות משלמים בחודש, בדגש חזק על SEO
14.06.2017
הגרף מתאר את הצמיחה המטורפת בתנועה האורגנית בשנה וחצי האחרונות, כל נקודה מסמנת חודש.
אחד הדברים הראשונים שאנחנו מבצעים עם קליטת הלקוחות הוא התקנת טלפונים מדידים, כמו שאתם בטח כבר יודעים, מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לנהל ומה שאי אפשר לנהל אי אפשר לשפר.
אנחנו יודעים היום שכמות השיחות החודשית עומדת על סביבות 40, אנחנו יודעים איזה מספר מתקשר וכמה זמן אורכת כל שיחה, ביחד עם מעקב המרות שהרמנו בגוגל אנליטיקס, יש לנו תמונה מלאה שנותנת לך את הכח למדוד ולהשתפר מחודש לחודש.
התוצאה הכי טובה היא שהעסק עובד מצוין, התחלנו במצב שאין אתר, לוגו או מיתוג. לא הייתה דרך למשוך לקוחות פרטיים וכעת לאחר שנה וחצי אנחנו במצב שהד"ר מקבלת רק מקידום אורגני בגוגל בממוצע 40 שיחות בחודש ועוד אין ספור פניות של צור קשר במייל. הלקוחות מרוצים מאד מהשירות, ממליצים ומפנים חברים ומשפחה והעסק צובר לקוחות בצורה אקספוננציאלית, כל לקוח מפנה מכרים שלו וכך המעגל ממשיך לגדול. יש עוד המון דברים חשובים שלא הספקנו להיכנס אליהם כאן אבל ניסינו לשמור את הקייס סטאדי "קצר" ומתומצת.
נוירורדיולוגית בכירה
"אני שמחה מאד לעבוד עם החברים בסייטאיט, ינאי ודני עושים עבודה מצוינת, אני מרגישה שהם דוחפים קדימה ונותנים על בסיס קבוע רעיונות שבפועל משפיעים ומקדמים אותנו.
אני חושבת שהשירות מצוין, אמין ואיכותי."
ד"ר סיגל טל היא נוירורדיולוגית, נוירורדיולוגיה היא תת התמחות תחת תחום הרדיולוגיה ורדיולוגיה בפני עצמה היא תחום רפואי שעוסק בבדיקות דימות CT ו MRI. כנוירורדיולוגית סיגל עוסקת בעיקר בפענוח בדיקות דימות של אזור הראש, מוח וחוט השדרה.
סיגל הגיעה אלינו לפני כשנתיים דרך המלצה מלקוח שלנו, רופא גם כן. היא הייתה בשלב זה מנהלת מחלקת הדימות בבית החולים אסף הרופא, מומחית ברמה הראשונה בארץ ובעלת נסיון רב שכלל עשור בתל השומר ואסותא, ניסינו להבין מה כולל כל הנסיון הזה ובחישוב מהיר הופתענו לגלות שהיא אשכרה פיענחה מעל 81,000 בדיקות.
בשורה התחתונה סיגל רצתה להפוך את המומחיות והאהבה שבעבודה הציבורית שלה לעסק, כזה יאפשר לה גם לקבל לקוחות באופן פרטי ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלה.
היות ושמה הופיע רק כחלק מאנשי הצוות באתרי בתי החולים הביא לכך שהמותג לא נחשף למספיק לקוחות פוטנציאלים באופן גנרי כמו חיפוש בגוגל
היעדר נוכחות חזקה ברשת הביאה לכך שהפניות היו רק מהמלצות ולא לקוחות חדשים, בנוסף לא היה לה בידול ויתרון על המתחרים
המרחק בין הניסיון יוצא הדופן של ד"ר טל למול חולשת המותג ממש זעקו, הרגשנו שעם הטאצ' הנכון נצליח להרים את כמות הלקוחות הפרטיים לגבהים שעוד לא הכירה
כל תהליך שאנחנו מתחילים בשיווק באינטרנט מתחיל עם למידה מעמיקה של התחום שבו עוסק הלקוח, הלקוחות שלו והמאפיינים שמייחדים אותו מעל המתחרים. נגשנו קודם כל לגוגל ובדקנו איך נראית הנוכחות שלה ברשת, בפגישה הראשונה הופתענו לגלות שלרופאה בכירה במעמדה אין לוגו או אתר ושהנראות שלה בגוגל כוללת רק תוצאות של שמה כחלק מסגלי בתי החולים שבהם עבדה.
מהנסיון שלנו בקידום אתרים עבור רופאים ובתחום הרדיולוגיה בפרט החלטנו ביחד עם סיגל שהיות והמטרה היא בניית מסודרת של העסק בצורה מסודרת לטווח הארוך (למרות הרצון בתוצאות מיידיות) הקידום האורגני יהיה המוביל מבחינת ערוצי השיווק באינטרנט.
הבנו שסיגל רואה כשליחות את התפקיד שלה ואת הזמינות מסביב לשעון, משיחות איתה הבנו גם שהשירות יהיה מצוין והמטרה היא להכניס לקוחות שעוד לא מכירים אותה, כלומר לקוחות שיחשפו אליה בפעם הראשונה מחיפוש בגוגל.
זוכרים שאמרנו שחשוב להכיר את הלקוח ובעיקר לדעת מה מייחד אותו? החשיבות של זה מפתיעה אותנו פעם אחר פעם. לד"ר סיגל יש מספר X פאקטורים אבל נתמקד באחד מהם. ניסינו להבין איך נוכל ליצר תוכן מבדל ואיכותי. אחרי מספר חודשים הבנו שהד"ר רצינית מאד, ומקיימת את מה שהבטיחה, יש לה את היכולת ליצור מקרי בוחן אינפורמטיביים על בסיס שבועי. זהו תוכן מיוחד שמאפשר לנו המון, זה בין היתר גם מאותת לגוגל שהאתר חזק ומתעדכן לעיתים קרובות.
התחלנו לרוץ על הקידום האורגני כבר כחלק מתהליך בניית האתר, תחילה תכננו בקפידה את ארכיטקטורת התוכן, מבנה האתר. התחלנו לחשוב בצורה של "מה גוגל צריך להבין כשהוא מבקר באתר שלנו?" יצרנו בשיתוף עם סיגל את כל התוכן באתר קודם בראשי פרקים ואז לעומק לפרטי פרטים, כתבנו אותו בקפידה ועיצבנו את האתר לפי הקווים המנחים שהמחקר שלנו הכתיב לנו.
יציאה מהירה לשוק הייתה חשובה במיוחד לסיגל, לכן התחלנו במיתוג בסיסי וזריז בתקציב לא גבוה שמטרתו הייתה לאפשר לנו להתקדם ככל האפשר עם בניית האתר, המטרות העיקריות של האתר היו שתיים: שיהיה נוח לקידום ושיעביר ללקוחות מסר של "הגעתם למקום הנכון ואני יכולה לעזור לכם". בנינו אותו בוורדפרס, כרגיל אצלינו.
אהבתי מאוד את דרך העבודה ואיך שהצגתם את מקרה הבוחן, מסקרן אותי אם אפשר לעשות את זה בעוד תחומים, כלומר להרים עסק מצליח בתוך שנה.
היי מיקי, אני שמח מאד שאהבת, תודה רבה.
בהחלט אפשר לנסות ולבצע את מה שעשינו עם ד"ר סיגל טל בתחומים נוספים, יש לנו עוד המון מקרים דומים עם הצלחות יפות. רק חשוב לדעת שאי אפשר להבטיח הצלחה מראש, קשה לצפות תוך כמה זמן נגיע לעמוד הראשון אבל מהרגע שזה קורה הדברים בהחלט מתחילים לרוץ מהר.
מרשים מאוד!!
מה הנסיון שלכם בעבודה עם משרדי עו"ד?
היי אסף,
ניסיון טוב מאד, אנא צור קשר בטלפון ונתקדם.