פרק 13, פורמטים שונים של פוסטים ועמודים

אחת האופציות החדשות שמציעה וורדפרס היא הגדרת הפורמט של כל פוסט ופוסט, כשאפשרויות לדוגמה הן:

  • טקסט (או סטנדרטי)
  • תמונה
  • גלריה
  • וידיאו
  • ציטוט וקישור

מדריך לבניית אתרים וורדפרס page-formats

בניגוד לקטגוריות, שם כל משתמש מחליט בעצמו לכמה קטגוריות לחלק את התכנים שיצר ואיך לקרוא לכל קטגוריה, את הפורמט של כל פוסט ניתן לבחור רק מתוך רשימה של האפשרויות (או ליתר דיוק הרשימה שמאפשרת הגרסה של וורדפרס עליה אתם עובדים בכל רגע נתון).

קביעת הפורמט – שמתייחס לאופי הפוסט ולאו דווקא לתוכן שבו – מתבצעת בשלב הראשון של יצירת פוסט חדש: לחיצה על "רשומה חדשה" בסרגל כלים העליון (או על "חדש" ואז "רשומה") פותחת חלון ובו האופציות השונות הקיימות נכון לרגע זה עבור פורמטים. ניתן גם לשנות פורמט של פוסט קיים על ידי כניסה לדף העריכה שלו וסימון הפורמט הרצוי מתוך הרשימה המופיעה בפאנל "Format".

חשוב לדעת: ישנן ערכות נושא התומכות בכל הפורמטים הקיימים, כך שאופן התצוגה של התוכן משתנה – לעיתים במידה ניכרת! – בהתאם לפורמט הנבחר. ישנן גם ערכות שבהן רק חלק מהפורמטים משפיעים על צורת הצגת התוכן או שההבדלים מינוריים יותר, וישנן ערכות נושא שכלל לא תומכות בפורמטים.

הדרך הטובה ביותר לדעת באיזה פורמט כדאי להשתמש עבור כל פוסט, היא פשוט לנסות את האפשרויות השונות, לבדוק איך נראה האתר בכל מקרה ומקרה – ולבחור את המראה האופטימלי בעיניכם.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ