בניית אתרים ב siteIT!

פורסם 28 אוגוסט, 2011
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
בניית אתרים ב siteIT!
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

העתיד של כל עסק קטן, בינוני וגדול בעידן האינטרנט תלוי בתדמית וברושם שאותם יעביר האתר ללקוחות ולשאר השחקנים בתחום שבו פועל העסק. אתר מקצועי ואיכותי יכול לעשות פלאים כגון הגדלת החשיפה לעסק, הגדלת קהל הלקוחות ובשורה התחתונה הגדלת המכירות. בלי קשר לגודל העסק אתם צריכים אתר עסקי ומוכוון מטרה שישדר ללקוחות וללקוחות הפוטנציאלים את הנקודות החזקות שבהן העסק שלכם מצטיין ולמה אתם עדיפים על המתחרים.

 

ב- siteIT עומדים לרשותכם מגוון פתרונות בניית אתרים, קידום אתרים ופרסום באינטרנט, בכל תקציב ובהתאמה מדוייקת לצרכי הלקוח. אנו מאמינים שלאורך כל תהליך פיתוח האתר יש להתרכז בשילוב חכם ומדויק של בניית האתר מקצועי, עיצוב אתרים מדויק ומקצועי וקידום אפקטיבי של האתר ב- Google ושאר מנועי החיפוש ובמדיה חברתית.

החשיבות הרבה שאנו מייחסים לקידום האתר והתאמתו ל Google נלקחת בחשבון מרגע תחילת העבודה ומשמשת כעקרון המנחה אותנו לאורך כל תהליך פיתוח האתר. העידן בו בניית אתר הייתה מספיקה חלף מהעולם, אתר אינטרנט ללא קידום אפקטיבי פשוט לא שווה את ההשקעה. אנו מאמינים שבניית אתרים הולכת יד ביד עם קידום האתר במנועי החיפוש ובמדיה החברתית.

בניית אתרים

ב- siteIT פתרונות בניית אתרים בכל תקציב ובהתאמה מושלמת לכל עסק ולכל מטרה. בניית אתרים הוא תחום בו יש למקצוענות משקל רב, אתר שנבנה בחובבניות פוגע מהרגע הראשון בעסק, בחווית הגלישה ו- "צועק" חוסר אמינות וחוסר מקצועיות. כתוצאה מכך הגולשים שאכן חיפשו את המוצר או שירות שאתם מציעים, עוברים מיד לאתר מקצועי וידידותי יותר, לרוב לאתר מתחרה, והנה הפסדתם מכירה.

תהליך בניית האתרים שלנו סובב סביב העקרונות הבאים:

  • הכרת העסק והתחום בו הוא פועל.
  • הכרת קהל היעד.
  • קידום האתר.
  • ממשק משתמש ידידותי.
  • ניהול הפרוייקט בשקיפות מלאה עם הלקוח.

רוצים אתר מקצועי שיעבוד בשבילכם? צרו קשר עכשיו

Scroll to top caret