CMS מערכת הניהול
אנחנו משתמשים רק ב WordPress, מדובר במערכת ניהול חכמה, גמישה וקלה ללמידה ולתפעול, למעשה בקלידים בודדים תוכלו להוסיף ולערוך כל אזור תוכן באתר שלכם, טקסט, תמונות וידאו וחומרים שיווקיים.
אנחנו בונים אתרים מדהימים שפשוט עובדים כמו שצריך. עם המון נסיון והבנה שיווקית, הצלחות ולקוחות מרוצים הנתונים מדברים בעד עצמם…
לקוחות ממליצים עלינו או חוזרים בעצמם 🙂
אנחנו משתמשים רק ב WordPress, מדובר במערכת ניהול חכמה, גמישה וקלה ללמידה ולתפעול, למעשה בקלידים בודדים תוכלו להוסיף ולערוך כל אזור תוכן באתר שלכם, טקסט, תמונות וידאו וחומרים שיווקיים.
אתר קל לניווט, או מה שנקרא ידידותי למשתמש, עם עיצוב נעים, מושך ומתאים לתחום. אתר שעובד בשבילך 24/7. אתר ובו התוכן מסודר כמו שצריך כלפי גוגל, וגם נוח לגולשים.
אחסון מהיר, אמין ואיכותי כך שהאתר יהיה תמיד זמין ומאובטח (לא רוצה לפתוח פה אבל עד היום לא הייתה לנו אף פריצה לאף אתר שאוחסן אצלנו כבר 7 שנים).
הפרויקט שלך ינוהל ע"י מומחה בשיווק באינטרנט ובניית אתרים, זה אומר שהאתר יהיה אתר ידידותי לגולשים ומניע לפעולה. בכל רגע יהיה לך מומחה שילווה אותך בכל שאלה או התלבטות חשובה בתהליך בניית האתר.
אנחנו מקפידים על תהליך עבודה מוגדר ומסודר, שכולל עמידה בלוחות זמנים ותיאום ציפיות מלא בכתב, כך שבכל רגע תדעו למה לצפות, מה בדיוק מגיע לך ומה השלב הבא. עשינו את זה כבר מאות פעמים :)//
אתר סופר ידידותי לגוגל ומנועי חיפוש הבנוי בצורה מקצועית ומבוסס על כלי פיתוח חדשנים, טכניקות מתקדמות והמון ידע וניסיון בנושא קידום אתרים.
הרבה נאמר ונכתב על תהליך בניית אתר אינטרנט טוב. אולי הרבה מידי. מניסיוננו, המפתח לאתר מצליח הוא תכנון חכם, חשיבה נכונה ושותף מקצועי (זה אנחנו!). כשאנחנו מדברים על תכנון וחשיבה אנו מתכוונים למספר שאלות מפתח:
המציאות מראה כי רוב המבקרים באתר שלך לא יהפכו ללקוחות, לפחות לא בביקור הראשון. למעשה יחס ההמרה הממוצע באינטרנט הוא 1 ל 100. כלומר על כל מאה מבקרים רק אחד ירשם, יתקשר או ירכוש מוצר באתר. אבל זה רק אומר שכדאי להשקיע במבקרים גם לטווח הרחוק, ולתת להם מספר אופציות לשמירה על קשר. השאלה שצריכה להישאל היא – איך תוכל לשמור את העסק/מוצר שלך בתודעה של המבקרים שלך? החדשות הטובות הן שיש הרבה אפשרויות שניתן להציע, וכל לקוח יכול לבחור את הדרך המתאימה לו: פייסבוק, RSS FEED, לינקדין, הרשמה לניוזלטר, ועוד. בניית אתרים אצלנו מלווה באפשרויות רבות לשמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
טיפ: כדאי להשקיע מחשבה אודות דרכים להחזיר מבקרים לאתר. דרך אחת היא העברת המסר שהאתר מעודכן ומתעדכן באופן קבוע ושהוא מלא במידע מעניין. חשוב כמובן לתכנן כיצד להציג מידע זה מבלי לגרום לתחושת עומס יתר. אם קהל היעד שלך צעיר יחסית, השתמש בצורה נבונה ומקצועית ברשתות חברתיות.
מי קהל היעד שלו, האם יש יותר מקהל יעד אחד, למשל צרכנים, ספקים, ושותפים אסטרטגיים? או רופאים מצד אחד ומטופלים מצד שני. אם כן, מיהו קהל היעד הראשי, ואיך נכון לפנות לכל אחד מקהלי היעד האחרים?
על האתר לקבל את פניו של כל מבקר ולעזור לו למצוא את מה שהוא מחפש במהירות ובקלות. תוך שניות על המבקר לדעת מה עליו לעשות עכשיו; האם עליו להירשם, האם עליו להקליק כדי לקבל עוד פרטים, וכד'. מצד שני, אם תנסה לרצות את כל העולם ואישתו, אתה עלול לייצר אתר קשה לניווט, מבולבל ורועש לעיניים. רצוי להתמקד בכמה אלמנטים מרכזיים שיכוונו לרוב המבקרים שלך.
טיפ: מסרים קצרים וברורים עושים את העבודה. הכר את קהל היעד שלך: השתדל לענות על שאלות המבקרים לפני שהם שואלים אותם. שאלות כגון: האם אני במקום הנכון? איך אני יודע שהמוצר או השירות שלך טוב? איך אני יוצר קשר, האם המוצר שלך יקר מידי עבורי? וכד'