MG 1106

Jusa cold pressed

האתגרים

החברים ב JUSA פנו אלינו ללא ניסיון קודם בפרסום אקטיבי ברשת האינטרנט. מהר מאוד זיהינו פער עצום בין החדשנות, המקוריות, והבשורה של המוצר של ג'וסה לבין הנוכחות הדיגיטלית של המותג, וההישגים של הפעילות באינטרנט. לצד מאמצי עיצוב ואיפיון מדויקים ומוקפדים, הקדשנו מחשבה רבה לתכנון ערוצי הפרסום. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לספר הוא שהגענו למסקנה שביצוע חשיפה מדויקת ככל האפשר של קהל היעד למותג ושמירה על אחוזים גבוהים של לקוחות חוזרים לאתר בתקציב פרסום מינימלי הם היעדים החשובים ביותר.

מה עשינו?

כאמור, הפער בין המוצר באוף-ליין לבין האון-ליין של המותג היה גדול, והיינו צריכים להקפיץ את הדיגיטל ב-10 רמות לפחות, מבחינת הנראות ובמיוחד מבחינת התוצאות שהאינטרנט יכול להביא לעסק. ערכנו עם החברים מג'וסה מספר מפגשים וסדנאות כדי לזקק את הבשורה שהמוצר של החברה מביא, ואת הטון של האנשים של ג'וסה שהרגשנו שבדיוק אותו כדאי להביא אל הפרונט.

לאחר עיצוב, איפיון ותכנון האתר, הרמנו קמפיינים ממומנים בגוגל, והתחלנו להריץ את הקידום האורגני.

6
51 JUSSA GE AD MAI 19  scaled 1
66

תוצאות

תוך זמן קצר מהרגיל מצב החברה באינטרנט הלך והתקרב אל היעדים שהצבנו, ובמהרה מצב האונליין של המותג תאם את רמת החדשנות וקצב התפעול המרשימים שהיו ל- JUSA באוף-ליין כשפגשנו אותם לראשונה. המחיר לקליק של הקמפיינים ירד ליותר מחצי בתוך שלושה חודשים בלבד, והמכירות מהאינרנט שגשגו!

אז איך יצא?

site it web design and development for Jusa
site it web design and development for Jusa1
Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ