5 כלים לשיווק באינטרנט שחייב להכיר!

פורסם 14 נובמבר, 2022
קריאה 7 דקות
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
5 כלים לשיווק באינטרנט שחייב להכיר!
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

שיווק באינטרנט הוא חשוב ואף קריטי עבור בעלי עסקים ומקדמי אתרים. על מנת שהאתר שלכם יוכל לזכות בכניסות, תנועה ומכירות, חשוב שתכירו כמה כלים לשיווק באינטרנט, שביכולתם לעזור לכם לקדם את האתר שלכם ולהגדיל את החשיפה שלו משמעותית. שיווק וקידום המתבצעים באופן נכון ומדויק יכולים לעשות את כל ההבדל בעסק ולהרים אותו לרמה גבוהה יותר. במאמר זה, ריכזנו עבורכם 5 כלים לשיווק באינטרנט שיכולים לסייע לכם להגדיל חשיפה, לקדם ולשווק את האתר שלכם.

 

גוגל מיי ביזנס (Google My Business)

הכלי הראשון שנדבר עליו, הוא אחד הפופולריים והמוכרים ביותר, מאת גוגל. הוא נקרא בעברית גם "גוגל לעסק שלי". כנראה שכבר יצא לכם להיתקל בחשבונות גוגל מיי ביזנס רבים בעבר, כאשר ביצעתם חיפוש אחר בית עסק כזה או אחר. גוגל מיי ביזנס הוא שירות חינמי לחלוטין של גוגל. תצטרכו לפתוח כרטיס לעסק ולהזין בו את כל פרטי העסק השונים, כמו גם את הכתובת המדויקת שלו. בזכות כרטיס בגוגל לעסק שלי אתם יכולים ליהנות מיד מנוכחות במערכת גוגל מפות המתקדמת והשימושית. כך כמובן תזכו ליותר חשיפה לעסק. כרטיס העסק גם יופיע בתוצאות החיפוש כאשר גולשים נמצאים בסמיכות גיאוגרפית אליו. לכל כרטיס גוגל מיי ביזנס ישנה גישה לנתונים סטטיסטיים של כניסות לאתר, שיחות טלפון שהגיעו דרך הכרטיס ועוד. כך תוכלו לעקוב אחר ההצלחה שלו ולראות כמה גולשים מגיעים אליכם בזכות הכרטיס הדיגיטלי החכם הזה.

 

גוגל אנליטיקס (Google Analytics)

גוגל אנליטיקס, או באנגלית Google Analytics, הוא אחד הכלים החשובים והשימושיים ביותר שלגוגל יש להציע בכלל, ובעולם קידום האתרים בפרט. הכלי החכם הזה מספק המון נתונים ומידע חשוב שיעזור לכם להבין איפה האתר שלכם עומד ומה אתם יכולים לעשות על מנת לשפר אותו. לאחר שתחברו את האתר שלכם למערכת של גוגל אנליטיקס, תקבלו גישה מלאה לפונקציות רבות ונתונים. נתונים אלו המתקבלים בזמן אמת יכולים להראות לכם את התקדמות האתר שלכם, מה עובד ומה לא. בזכות המידע המדויק שהכלי החכם גוגל אנליטיקס מספק, ניתן לשנות ולשפר את האסטרטגיה השיווקית ולדעת היכן בדיוק כדאי להשקיע את האנרגיה במסע הפרסומי.

 

גוגל אדס (Google Ads)

כלי נוסף מתקדם ויעיל במיוחד מבית גוגל, הוא גוגל אדס, או בשמו הישן, גוגל אדוורדס. המטרה העיקרית של אחד הכלים המתקדמים לשיווק באינטרנט, היא בעיקר פרסום של עסקים על ידי פרסומות ממומנות בשיטת ה-PPC (תשלום פר קליק). הפלטפורמה תאפשר לכם לבנות קמפיינים של מודעות פרסום לעסק שלכם, שימוקמו בראש דפי תוצאות החיפוש של גוגל. באמצעות גוגל אדס, ניתן לבנות קמפיין שיווקי במטרה לקדם את האתר שלכם. גוגל אדוורדס מאפשר לכם לבצע שינויים והתאמה אישית. למשל, תוכלו לבחור את השעות בהן תרצו שהקמפיין יהיה באוויר, לטרגט את קהל היעד אליו תרצו לפנות, לבחור את מילות המפתח שיציגו את המודעה שלכם וגם לקבוע את התקציב הסופי שאתם מעוניינים להשקיע בקמפיין השיווקי שלכם.

 

קאנבה (Canva)

קאנבה היא תוכנת עריכה מקצועית וחכמה במיוחד, המותאמת לאנשים ללא ניסיון בעיצוב וגרפיקה. כל אחד יכול להשתמש בתוכנת קאנבה וליצור עיצובים מקצועיים ברמה גבוהה. הסטארט-אפ האוסטרלי המתקדם הזה, בעצם מפשט עבור המשתמשים שלו את כל הקונספט של עיצוב. ניתן לעצב באמצעות קאנבה כל דבר שתוכלו להעלות על דעתכם. פוסטים לאינסטגרם והפייסבוק, סטוריז, באנרים, אינפוגרפיקות, תמונות קאבר למדיה החברתית, קו"ח, לוגו, וממש כמעט כל תוכן ויזואלי אחר. בזכות תוכנת קאנבה, בעלי אתרים ועסקים יכולים לייעל ולקצר תהליכי עבודה באמצעות עיצובים שניתן להשתמש בהם באופן יומיומי. הממשק הפשוט והידידותי למשתמש מאפשר לבחור בין מאות סוגים של טמפלטים חינמיים ולהטמיע את התוכן שלכם לתוכם. תוכלו גם כן לעצב מאפס את התוכן הוויזואלי שתרצו באמצעות עשרות הכלים המתקדמים שהתוכנה מציעה.

 

סימילר ווב (SimilarWeb)

הכלי ה-5 והאחרון לשיווק באינטרנט שנדבר עליו, הוא סימילר ווב. זהו אחד הכלים המתקדמים לשיווק באינטרנט ו-SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש) המאפשרים בחינה מדויקת וחכמה של התנהגויות של חברות שונות בעולם ה-B2B. השימוש במערכת מאפשר לראות איזו חברה עובדת עם אילו פלטפורמות, ללמוד על מגמות שיווקיות של תעשיות שלמות, מוצרים טכנולוגיים ולקוחות פוטנציאלים. באמצעות ממשק נוח ואפקטיבי, סימילר ווב מאפשר לנו להשוות פרמטרים שונים המתייחסים לתנועת גולשים עבור עד 5 אתרים במקביל, ולאתר את המקומות שבהם למתחרים קיים יתרון על העסק.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ