אנחנו מאמינים שאתרי אינטרנט צריכים להיות נגישים לכולם, לכן אנחנו מציעים שרות הנגשת אתרים העומד בדרישות התקן הישראלי 5568 של הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר העומד בדרישות תקנות נגישות השירות סימן ג', ותקן ישראלי 5568.
התקן הישראלי הינו אימוץ של הנחיות בינלאומיות – הנחיות נגישות לתכני אינטרנט Web Content Accessibility Guidelines של ארגון ה W3C הבינלאומי.
התאמות הנגישות מאפשרות לאנשים עם מוגבלויות שונות כגון עיוורים ומוגבלי ראיה, אנשים עם מוגבלות פיזית, אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות כגון דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז, אנשים עם מוגבלות שמיעה ואנשים עם מוגבלויות אחרות, לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתרכם.
קידום אורגני בגוגל (SEO) הוא תהליך מקצועי ויסודי שדורש השקעה ותכנון אסטרטגי. אצלנו ב-SiteIT, פיתחנו שיטת עבודה מסודרת ואיכותית, הכוללת את השלבים הבאים:
שיחת התנעה (Kick-Off) הכרת העסק שלך לעומק, הצבת יעדים ברורים, והגדרת תכנית עבודה מותאמת אישית.
חיבור האתר לכלי SEO מתקדמים שילוב של כלים מקצועיים לניטור, מדידה ואופטימיזציה של ביצועי האתר.
חיבור האתר לנכסים של גוגל הגדרת וחיבור האתר למערכות Google Analytics ו-Google Search Console לניתוח ביצועים מתקדם.
חיבור האתר למערכת ניהול לידים והדרכה מלאה הטמעת מערכת לניהול לידים והדרכה מפורטת לצוות המכירות לטיפול מיטבי בלידים.
ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי איתור ביטויי מפתח איכותיים המתאימים ביותר לעסק שלך ולתחום בו הוא פועל.
מחקר מתחרים מקיף הבנת הפעולות והאסטרטגיות של המתחרים שלך, תוך איתור הזדמנויות שיווקיות לצמיחה.
אישור ותיעדוף ביטויי המפתח בחירת ביטויים אסטרטגיים לתהליך הקידום בשיתוף מלא ובאישור שלך.
תקשורת אישית וזמינות מלאה ליווי אישי וצמוד בתהליך עם זמינות מלאה לתקשורת שוטפת באמצעות וואטסאפ, טלפון ופגישות זום.
דיווחים חודשיים מסודרים קבלת דוח מפורט ומובן של התקדמות האתר, תוצאות הפעילות והישגי הקידום בכל חודש.
שיפור מתמיד של יחס ההמרה (Conversion Rate) אופטימיזציה שוטפת ומקצועית במטרה להעלות את שיעורי ההמרה באתר שלך.
שיפור חוויית המשתמש באתר ביצוע פעולות ממוקדות לשדרוג חווית המשתמש, נוחות הגלישה ומהירות טעינת האתר.
טיפוח ערוץ היוטיוב (במידה וקיים) קידום, אופטימיזציה והגדלת החשיפה של סרטוני העסק שלך ביוטיוב.
ניהול ועדכון שוטף של Google My Business טיפוח, עדכון ואופטימיזציה של הפרופיל העסקי שלך בגוגל באופן קבוע.
פרסום התכנים עם אופטימיזציה מלאה העלאת תכנים בצורה נכונה ואופטימלית בהתאם להנחיות גוגל ובמטרה לקדם אותך במנוע החיפוש.
יצירה וכתיבת תוכן איכותי בכל חודש תוכן מקצועי ואיכותי המועבר לאישורך טרם הפרסום באתר, תוך התאמה מיטבית לדרישות SEO.
הנגשת אתרים מבטיחה שכל משתמש, ללא קשר למוגבלות שלו, יוכל לגשת למידע ולשירותים המוצעים באתר. בעולם הפיזי, מובן מאליו לכולנו שכל מקום צריך להיות מונגש לכיסא גלגלים, שכל מעבר חצייה יהיה מונגש לעיוורים וכבר מזמן התרגלנו לדובר שפת הסימנים בטלוויזיה. עכשיו, כשהאינטרנט משמש אותנו לאינספור פעולות של בירוקרטיה, שופינג, רפואה ועוד, התהליך שעברנו בעולם הפיזי צריך לעבור לעולם המקוון.
הנגשת אתרים היא תהליך מורכב הכולל בין היתר:
הנגשת אתרים מביאה איתה יתרונות רבים לעסק:
אם האתר שלכם עדיין לא עבר תהליך הנגשה, כדאי להתחיל כמה שיותר מהר. מאחר ונגישות אתרים כוללת מספר רב של פעולות וזיהוי משתנים רבים שלא תמיד נראים לעין, מומלץ להיעזר במומחים לנגישות אתרים. אנחנו ב-סייטאיט נשמח לעזור לכם בהנגשת האתר. כך התהליך עובד אצלנו:
אתרים נגישים משפרים את חווית המשתמש, מרחיבים את הקהל הפוטנציאלי ומייצרים תדמית חיובית. אין ספק שהיום הנגשת אתרים היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של האתר והעסק. אנחנו בסייטאיט מסייעים לעסקים גדולים וקטנים ממגוון תחומים בתהליך הנגשת האתר.
כיום בישראל, הגורמים החייבים בנגישות הם:
(עם זאת, ישנם תנאים מסויימים בחוק המאפשרים פטור מהנגשת האתר).
כן. חובה לפרסם באתר אינטרנט הצהרת נגישות המפרטת את התאמות הנגישות שבוצעו בו. את פרטי רכז הנגישות שמונה על פי חוק בדרך המצוינת בתקן נגישות האינטרנט (אלא אם כן ישנו פטור לפי הנחיות נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות).
בדיקת נגישות לאתר מתבצעות בהתאם להנחיות של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות אשר מתעדכנות מעת לעת. רוב הבדיקה מתבצעת ידנית על ידי מומחי נגישות אשר לחלקים נעזרים גם בכלים אוטומטיים.
כן. נשמח לבצע עבורכם בדיקות פונקציונאליות המתבצעות ע״י משתמשים עם מוגבלויות.
כן. נשמח לבצע עבורכם הנגשה של מסמכי PDF וסרטים המופיעים באתר.
להנגשת אתרים יש קשר ישיר לשיפור ה-SEO של האתר. ישנן פעולות אשר תורמות הן בהיבט של הנגישות הנדרשת והן בהיבט של SEO. דוגמאות לכך הן: שימוש בתאור תמונות (בתגיות ALT), היררכיה ברורה וחלוקה נכונה לכותרות ותת-כותרות, שמות קישורים ועוד (ראו גם מאמר על 5 הצעדים הראשונים בהנגשת אתרים).