רופא מתקדם! קידום אורגני וממומן למנתחים פלסטיים

פורסם 25 אוקטובר, 2021
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
רופא מתקדם! קידום אורגני וממומן למנתחים פלסטיים
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

האם למרפאת הכירורגיה הפלסטית שלכם יש אתר אינטרנט? האם אתם משתמשים ב-SEO ו- PPC כדי להביא יותר תנועה לאתר? האם אתם משקיעים בתוכן איכותי ומקורי באתר שלכם? האם יש עליכם המלצות בגוגל? האם אתם כותב מאמרים לאתרי רפואה חיצוניים? ומה לגבי חשבון במדיות החברתיות? במידה והתשובה היא לא למרבית השאלות, כדי שתשקלו שוב את ההשקעה שלכם בקידום אורגני (SEO) וממומן (PPC).

plastic surgeon SEO 1

מבקרים רבים מחפשים מידע אודות ניתוחים פלסטיים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, כולל רקע מקצועי של הרופא המנתח, נתונים אודות המרפאה, סוגי הטיפולים, המלצות ומחירים, ולרוב גם מבססים את ההחלטה שלהם אם להגיע למרפאה ולעבור את הניתוח על סמך המחקר שביצעו. ללא נוכחות דיגיטלית, למנתחים פלסטיים יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשר להביא לידים חדשים ולגבור על המתחרים.

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם

חשוב שלכל מנתח פלסטי יהיה אתר אינטרנט מקצועי שמבליט את הכישורים שלו מחד ומציג את הצד היותר אנושי-אכפתי מאידך. האתר צריך להיות נגיש לגולשים, ולכלול תוכן איכותי, ברור ומפורט שיניע אותם ליצור קשר עם המרפאה או להגיע לטיפול. תוכן איכותי הוא למשל מידע מקיף אודות הטיפולים שמבוצעים במרפאה. לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת לקראת מה הם נכנסים, כולל סיכונים וסיבוכים אפשריים, זמן ההחלמה ועוד. כמו כן, מומלץ מאוד לשלב באתר המלצות בווידיאו של לקוחות ותמונות של "לפני ואחרי" הטיפולים.

קידום אורגני (SEO) לאתרי מנתחים פלסטיים

קידום אתרים אורגני עוסק בחיפוש אחר מה מחפשים המטופלים הפוטנציאליים. אנו מכנים מילות חיפוש אלו מילות מפתח, ואנו משתמשים בהן כדי לייעל את התוכן. עם מילות מפתח המוצגות באופן אסטרטגי בתוכן, ניתן להוביל מבקרים איכותיים לאתר שבשאיפה יהפכו גם ללקוחות משלמים. אך SEO הוא לא רק מחקר מילים, הוא הרבה יותר מזה. אלו פעולות טכניות שונות כגון התאמת האתר לגלישה ממכשירים ניידים, שיפור זמן טעינה, התאמת תוכן האתר לשאילתות החיפוש של הגולשים, בניית קישורים ועוד שנועדו לשפר את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, ובדרך זו גם להגדיל את התנועה והלידים.

מכיוון שקידום אורגני מיועד לטווח הארוך ולעתים רואים את תוצאותיו לאחר מספר חודשים או יותר, אפשר לשקול קידום ממומן בגוגל (PPC) כדי לקדם את האתר על התוצאות הממומנות בגוגל ולהשיג תוצאות מיידיות.

קידום ממומן (PPC) לאתרי מנתחים פלסטיים

שיטת קידום נוספת שעובדת מעולה למנתחים פלסטיים, היא פרסום מודעות תשלום לפי קליק בגוגל. במודעות PPC של גוגל אדוורדס, ניתן לקדם מילות מפתח וביטויים ספציפיים הקשורים לתחום הכירורגיה הפלסטית ולהופיע ראשונים במנועי החיפוש כאשר אנשים מחפשים את אותה מילה או ביטוי. מה שטוב בשיטה זו, הוא שאתם משלמים עבור שירות זה רק כאשר מישהו מגלה עניין במרפאה ולוחץ על המודעה שלכם.

החשיבות של תוכן איכותי באתר

תוכן שיווקי הוא כל מה שמוצג בנוכחות הדיגטלית שלכם: פוסטים בבלוג, פוסטים ברשתות החברתיות, תוכן באתר, תוכן במודעות אורגניות וממומנות, ניוזלטרים, תוכן נעול ועוד. ככל שאסטרטגיית התוכן למרפאת הכירורגיה הפלסטית שלכם תהיה יותר מתוכננת ומוקפדת, כך יהיה לכם יותר קל להניע קהל איכותי לאתר. אם תצליחו לייצר באמת תוכן איכותי, מקורי, שמביא ערך מוסף לגולשים ולשלבו בתכנים שלכם באתר וברשתות החברתיות,יחד עם מילות מפתח חזקות מהתעשייה, המיקום שלכם בגוגל ישתפר באופן משמעותי ותצליחו אף לגבור על המתחרים.

קידום מנתחים פלסטיים ברשתות החברתיות

המדיות החברתיות מניעות מסלול גדול של גולשים באינטרנט המחפשים ניתוחים פלסטיים. כשאנו מדברים על קידום בלינקדין, טוויטר, פייסבוק וכו' למנתח פלסטי אנו מתכוונים שעליכם להיות פעילים, אקטיביים בחשבונות ולא רק לתחזק אותם. כלומר להשיב לשאלות של מטופלים בזמן אמת, לפרסם מאמרים ופרסומי בלוג באופן קבוע, להעלות סרטונים/תמונות מטיפולים, לשתף מידע רלוונטי ובעצם לייצר קשר מבוסס עם העוקבים. בנוסף, ניתן להשתמש במגוון אפשרויות הפרסום שיש לפייסבוק. פרסום בפייסבוק למנתח פלסטי מאפשר לכם להתמקד בקהל ייעודי-ממוקד ללא הרבה מאמץ.

כיצד תעודדו את המטופלים לכתוב המלצות?

דרך אחת היא לשלוח להם לינק לעמוד הפייסבוק שלכם ולבקש מהם לדרג אתכם. שם הם יוכלו גם להשאיר תגובה שתהיה חשופה לכל מי שיבקר בעמוד שלכם. מומלץ להגיב להם בחזרה, תוך זמן קצר יחסית, ולהודות להם על הפרגון. התגובות הטובות ביותר יוכלו לשמש אתכם גם לאתר האינטרנט.

איך כדאי להגיב לביקורות שליליות של מטופלים?

קודם כל, התנצלו על החוויה הלא נעימה שהייתה להם, והסבירו להם מה אתם עושים על מנת לתקן את הבעיה כדי שזה לא יחזור בשנית. זה ייצר אמינות ואנושיות אל מול הגולשים. במידה והתגובה היא מאוד אישית וספציפית, למשל על כישלון של איזשהו טיפול, עדיף ליצור קשר עם אותו אדם באופן אישי, גם אם זה פורסם באופן ציבורי, ובכל מקרה אל תמחקו את התגובה.

לסיכום, הקדישו זמן לקידום האורגני והממומן של האתר שלכם. וודאו שהאתר כולל את כל הפרמטרים הנחוצים, יחד עם מילות מפתח רלוונטיות, כדי שגוגל ידרג אתכם ראשון. במקביל תנו בוסט באמצעות מודעות PPC ותכנים מקוריים שיובילו עוד תנועה לאתר שלכם. כמו כן, תהיו נוכחים ופעילים ברשתות החברתיות, תייצרו אינטראקציה עם הקהל שלכם. ככל שיותר יראו וישמעו אתכם, כך יגבר הסיכוי שיצרו איתכם קשר. אין לכם זמן להתעסק עם זה? השאירו פרטים ונשמח לעזור.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ