קידום אתרים מקצועי שיקפיץ לכם את העסק

פורסם 2 דצמבר, 2022
קריאה 5 דקות
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
קידום אתרים מקצועי שיקפיץ לכם את העסק
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

אם יש לכם עסק או שאתם מספקים שירותים בתור אנשי מקצוע – אתם חייבים להיות בעלי נוכחות חזקה בזירה הדיגיטלית. עם התקדמות הטכנולוגיה המהירה בשנים באחרונות, ובייחוד לאחר תקופת הקורונה, עסקים רבים העבירו את הפעילות העסקית שלהם לדיגיטל. חברות רבות מעניקות ללקוחות שלהן את האפשרות לרכוש שירותים ומוצרים בכמה לחיצות דרך המחשב או הסמארטפון. היום, כאשר זה נוגע לעסקים ורשת האינטרנט, נכון המשפט "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". כל עסק שמטרתו להצליח ולגדול, צריך שיהיה לו אתר אינטרנט לעסק. וכל אתר שאתם מעוניינים שיצליח, צריך קידום אתרים מקצועי, מידי אנשי מקצוע בעלי ידע רב וניסיון בתחום.

על מנת שהגולשים ברחבי רשת האינטרנט יהפכו ללקוחות פוטנציאליים, הם צריכים להיחשף לתכנים באתר שלכם, להיכנס אליו, להתעניין במה שיש לכם להציע ולקבל החלטה אם לרכוש מכם או לא. בכדי שהם יעברו את השלב הראשוני של החשיפה לאתר שלכם, הוא חייב להיות מקודם נכון ולבלוט בין מיליוני האתרים האחרים בתחום. קידום אתרים מקצועי יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק מצליח לבין אחד שרק מנסה להצליח. ולמה, אתם שואלים? ריכזנו עבורכם כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים מקצועי, מה זה למה הוא כל כך חשוב. המשיכו לקרוא וגלו.

 

מה זה קידום אתרים מקצועי ומה הוא כולל?

קידום אתרים מקצועי הוא בעצם שם כללי למגוון פעולות. המטרה העיקרית של פעולות אלו, הנעשות על ידי מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים, היא לגרום למנועי החיפוש (גוגל, בעיקר) לתעדף ו"לאהוב" אתר אינטרנט מסוים על פני אתרים אחרים המתחרים על אותו ביטוי מפתח ספציפי. לדוגמא, אתר של מאמן כושר באזור הדרום אשר מקודם באופן נכון, יעלה בראש תוצאות החיפוש כאשר גולש יקליד "מאמן כושר בדרום". וכך גם לגבי כל מילה או ביטוי מפתח שנקליד בשורת החיפוש. מטרת הקידום היא בעצם לגרום לגוגל לקטלג את האתר הספציפי בתור אתר מעניין, רלוונטי, חדשני ואהוב על ידי גולשים על פני שאר המתחרים באותה נישה. כך הוא בעצם בוחר אילו אתרים הוא רוצה להציג בפני הגולשים בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים מתחלק ל-2 סוגים עיקריים. קידום אורגני SEO וקידום ממומן PPC:

קידום אורגני

בקידום אורגני מתבצעות מגוון פעולות טקטיות ואסטרטגיות על מנת שהאתר יעלה לראש תוצאות החיפוש של גוגל באופן עצמאי, על ידי השתלת ביטויי מפתח נכונים ורלוונטיים במקומות מדויקים ואופטימיזציה למנועי החיפוש.

קידום ממומן

בקידום ממומן, ניתן לקנות מקום פרסום במנועי החיפוש ובעצם לשלם עבור המקום הראשון בתוצאות לביטוי מסוים. שיטה זו נחשבת למהירה ומשתלמת, משום שכך האתר מופיע במהירות בראש תוצאות החיפוש. בנוסף לכך, בשיטת ה-PPC התשלום מתבצע לפי קליק, כלומר, תחויבו רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלכם ולא עבור הזמן בו היא נמצאת באוויר.

 

למה כל עסק צריך קידום אתרים מקצועי?

כאשר גולש מחפש שירותים או מוצרים כלשהם, הוא יקליד מילה או ביטוי מפתח מסוימים בשורת החיפוש של מנועי החיפוש השונים. לרוב זה יהיה במנוע החיפוש המוכר והגדול בעולם – גוגל. חשוב לזכור, כי לא משנה באיזה תחום התמחות אתם מתמקצעים ואיזה עסק יש לכם, תמיד יהיו עוד אלפי אנשים אחרים שעושים את אותו הדבר. כלומר, בנישה שלכם יהיו הרבה מאוד מתחרים, גם בנישות הקטנות ביותר. הכמות משתנה מתחום אחד למשנהו, אבל דבר אחד בטוח – תמיד תהיה תחרות. קידום אתרים מקצועי מסייע לאתר העסק שלכם לבלוט מבעד למתחרים ומעניק לו ייחודיות מסוימת שלא הייתה לו בעבר. בזכות עבודת קידום אתרים מקצועית, מדויקת, מחושבת ואסטרטגית, האתר יכול לעלות לראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש לביטוי מפתח ספציפי. כך האתר יזכה בחשיפה נוספת, תנועה מתמדת של גולשים רלוונטיים ולקוחות פוטנציאליים רבים.

אם יש לכם אתר לעסק, חשוב שהוא יצליח לממש את המטרה העיקרית שלו – להביא לקוחות לעסק. ברגע שאתם לא מבצעים קידום אתרים מקצועי, האתר שלכם יכול להיבלע בין מיליוני האתרים האחרים ואלפי הדפים בגוגל ומנועי החיפוש. מה שאומר, שאף אחד לא ייראה אותו, או לצורך העניין, גולשים מאוד מעטים. כיוצא מכך, האתר הופך לחסר משמעות, וזוהי אחת הטעויות הגדולות ביותר שבעלי עסקים יכולים לעשות. כפי שציינו קודם, התקדמות הטכנולוגיה חוותה קפיצה גדולה מאוד בשנים האחרונות. עסק שרוצה להצליח חייב להיות בכל נוכחות דיגיטלית. הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת האינטרנט יכולה לגדול רק כאשר האתר מקודם באופן נכון ומקצועי, כך שקהל היעד הרלוונטי ביותר ייחשף אליו ויותר אנשים יהפכו מגולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ