איזה תכונות צריכות לעניין אתכם בחיפוש חברת אחסון אתרים?

פורסם 24 מרץ, 2021
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
איזה תכונות צריכות לעניין אתכם בחיפוש חברת אחסון אתרים?
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

בשלבים המרגשים והראשונים של השקת אתר אינטרנט חדש, יש לכם המון החלטות לקבל. אתם צריכים לבחור דומיין, להחליט על קו עיצובי לאתר, על מבנה האתר, על המיתוג שלכם, לבנות אסטרטגיית תוכן מעולה וכן הלאה. אך כדי שהאתר שלכם באמת יהיה ברשת, זמין ונגיש וגולשים יוכלו להגיע אליו, הוא כמובן צריך להיות מאוחסן דרך ספק אחסון אתרים. זהו למעשה נושא מהותי מאוד עבור הצלחת ואפקטיביות האתר שלכם, כך שראוי להקדיש לו את תשומת הלב המתאימה ולבחור בפתרון הכי מתאים ומשתלם עבורכם.

אחסון אתרים בענן במודל מנוהל – הוא על פי רוב הפתרון הכי יעיל, נוח וכדאי כלכלית לבעלי אתרים, בעיקר עסקים ללא אנשי טכנולוגיה In-House וללא היכולות הטכניות הגבוהות הנדרשות כדי לנהל לבד אחסון אתר. אז לצד ההבנה מה זה בכלל אחסון אתרים בענן ולימוד מה אתם מקבלים כשאתם קונים אחסון אתרים בענן, חשוב לדעת איזה תכונות לחפש בבחירת פתרון האחסון האידיאלי לאתר שלכם.

בואו נצא לדרך ומיד תבינו בדיוק מה אתם צריכים לחפש בבואכם לבחור את הפתרון האידיאלי עבורכם לאחסון אתר אינטרנט בתשתית ענן אמיתית, מותאמת אישית ועם שירות מנוהל סופר איכותי הנותן לכם את כל הכלים ושקט נפשי אמיתי.

התכונות המרכזיות והחשובות באחסון האתר שלכם

מהירות האתר

חשוב מאוד שהאתר שלכם יעלה מהר כאשר גולש מגיע אליו, זה חשוב הן לחוויית המשתמש והן לדירוג האתר ע"י גוגל. פתרון אחסון האתר משפיע על מהירות טעינת האתר, אך זהו בהחלט לא הפקטור היחידי! אבל בהחלט חשוב מאוד לבחור ספק תשתית אחסון אתר שיספק מהירויות גבוהות. דברים המשפרים את מהירות טעינת האתר מהצד של ספק תשתית האחסון הם למשל שימוש בכונני SSD מהירים לאחסון האתר עצמו, שרתים יעילים ומהירים במיוחד, שימוש ברשת הפצת תוכן וירטואלית (CDN), אופטימיזציה של זיכון Cache, תיקון אוטומטי של שגיאות שרת וכן הלאה.

שימו לב שאחסון משותף תמיד יהיה איטי יותר לעומת פתרון מתקדם ויעיל יותר של אחסון בשרת על תשתית ענן מקיפה, רק כך תקבלו מהירויות גבוהות לצד עלות כלכלית סבירה בהחלט ועוד שפע יתרונות של אחסון אתרים בענן, רצוי במודל מנוהל.

רוחב פס

רוחב הפס הוא נתון המודד את כמות המידע הזורמת מהאתר שלכם לגולשים המבקרים בו, בנקודת זמן מוגדרת, למשל בכל חודש. אמנם רוב האתרים הם קטנים ולא צורכים רוחב פס גבוה במיוחד, אבל בכל זאת אתם צריכים שיהיה לכם מספיק רוחב פס זמין. תכניות רבות של אחסון משותף (הכי זול והכי חלש) או של שרתים פרטיים וירטואליים (VPS) מציעים רוחב פס בלתי מוגבל – מתוך הנחה (הגיונית לרוב) שלעולם לא תגיעו למגבלה האמיתית של רוחב הפס שהשרת יכול לספק. לרוב האתרים זה באמת יספיק. אבל רצוי להתרחק מתכניות בהן יש ענישה על חריגה מרוחב הפס ובמיוחד כאלו המגבילות אתכם בצורה קיצונית ברוחב הפס שאתם יכולים לצרוך – תכניות שבתחילה נראות זולות מאוד אך מתבררות כיקרות מאוד ברגע שהאתר שלכם מתחיל למשוך מבקרים.

פתרון אפקטיבי מאוד הוא למשל אחסון אתרים בענן, במודל המאפשר לכם התאמה אישית של תכנית האחסון שלכם בזמן אמת וגם אם צרכי רוחב הפס שלכם עולים פתאום.

אחסון

כמה נפח אחסון אתם צריכים לאתר שלכם? כמו בכל דבר, זה תלוי. כמו לגבי רוחב פס, תכניות פשוטות ונפוצות של אחסון אתרים מציעות אחסון בלתי מוגבל, אבל בפועל תמיד יש מגבלות. פתרון שדווקא מראש אומר לכם מה מגבלת האחסון שלכם’ מציע שקיפות ואמינות גבוהות יותר וכך אתם יודעים מה מגבלת האחסון שלכם ומתי כדאי לשדרג תכנית אחסון כדי ליהנות מיותר נפח אחסון ומהירויות גבוהות יותר

 

אפשרויות להתאמה אישית של צרכי האחסון – Scalability

כשאתם משיקים אתר חדש, אתם לרוב לא יודעים באמת מה הצרכים שלכם ממנו מבחינה טכנולוגית. לכן כשאתם בוחרים פתרון אחסון לאתר שלכם, חשוב לחפש פתרון המאפשר אפשרויות מגוונות ואיכותיות להתאמה אישית לצרכים המשתנים שלכם, מה שנקרא בלשון מקצועית Scalability. הכוונה היא כמה קל, מהיר וידידותי למשתמש לשדרג את תכנית האחסון שלכם ולהתקדם למסלול שמתאים יותר לצרכים הנוכחיים של האתר שלכם מבחינת נפח אחסון, רוחב פס, טכנולוגיות נתמכות וכיוצא באלו.

 

טכנולוגיות נתמכות

באופן כללי, אתם צריכים פתרון אחסון שבו השרת מאפשר לכם ליישם את הטכנולוגיות שאתם צריכים עבור האתר שלכם. רוב השרתים תומכים בטכנולוגיות ויישומי PHP פשוטים ונפוצים (וורדפרס למשל). רצוי כמובן לבחור בפתרון המאפשר הכי הרבה מגוון ואפשרויות עתידיות של טכנולוגיות נתמכות.

 

גישה לשרת האחסון

זה נשמע ברור מאליו, אבל לא כל פתרונות אחסון האתרים מאפשרים את אותה רמת גישה לניהול השרת עליו מאוחסן האתר שלכם. לכן חשוב לבחור בפתרון המציע לכם גישה פשוטה, ידידותית למשתמש שאינו מומחה שרתים ואפקטיבית לביצוע פעולות פשוטות ושונות בשרת שלכם – למשל גישה לקבצי האתר, התקנת תוכנות נוספות באתר שלכם וכן הלאה.

 

תמיכה

רוב בעלי האתרים אינם מומחי טכנולוגיה וניהול שרתים, לכן הפתרון של אחסון אתרים מנוהל על תשתית ענן הוא כה יעיל, כדאי ומשתלם תפעולית וכלכלית. בדיוק בגלל זה רמת, היקף ואיכות התמיכה שאתם מקבלים מספק פתרון אחסון שלכם הן תכונות כה חשובות. כמה שיותר תמיכה, יותר טוב!

גם בפתרון האחסון הכי אמין, יעיל ומתקדם, תהיינה לעיתים תקלות (אולי מהצד שלכם בכלל) ותהיינה לכם שאלות ובקשות. לכן קריטי לקבל שירותי תמיכה מקיפים ומעולים, בכל זמן שתזדקקו להם ובכמה אפיקי תקשורת.

מציאת חברה לאחסון אתרים על פי תכונות מסוימות

רוצים לדעת עוד ולהכיר עוד תכונות מתקדמות ואיכותיות של אחסון אתרים? רוצים להבין למה הפתרונות המנוהלים של אחסון אתרים בענן מבית Cloudways הם הכי טובים וכדאיים ברשת?

אנו באתר EasyCloud מציעים לכם מאגר ידע מקיף המוקדש כולו לאחסון אתרים בענן בחברת Cloudways וכמו כן מפנים אתכם לתכניות המשתלמות ביותר לאחסון האתר שלכם, על תשתיות הענן הגדולות והאמינות ביותר ועם המודל המנוהל המפורסם והמוערך ביותר ברשת.

אודות הכותב

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל. מומחה בפרסום בפייסבוק, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud – אחסון אתרים, חברה שמביאה את עולם אחסון אתרים בענן לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב
Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ