3 דברים שחשוב לדעת על רימרקטינג

פורסם 21 ספטמבר, 2023
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
3 דברים שחשוב לדעת על רימרקטינג
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

שיווק דיגיטלי הוא עולם שלם של אסטרטגיות שיווקיות וטכנולוגיות שמטרתן להפוך את העסק שלכם למצליח, רווחי ופופולרי יותר. שיווק מתחיל מהשלבים הראשונים של בניית אתרים ועד לתהליכים ארוכי טווח של קידום אתרים אורגני או ממומן. אחד התהליכים החשובים בשיווק הוא רימרקטינג, שאפשר להגדיר כפנייה ללקוחות שביקרו באתר שלכם אך לא ביצעו בו פעולה כלשהי. הבאנו לכם 3 נקודות חשובות שכדאי לכם לדעת על רימרקטינג.

1. מה זה רימרקטינג ולמה עושים רימרקטינג?

רימרקטינג זה תחום רחב שכולל המון היבטים טכניים ומקצועיים, אבל לפני הכול חשוב להבין למה בכלל עושים את זה. אז הפעולה שמתבצעת היא הצגת סוגים שונים של מודעות לקבוצות של גולשים שכבר יצרו אינטראקציה מסוימת עם האתר, אבל לא ביצעו פעולה. פעולות כמו רכישה מהאתר או השארת פרטים, אנחנו קוראים לביצוע פעולה שכזו "המרה". המטרה שלכם כמובן היא לגרום לכל גולש לבצע פעולה באתר שלכם. כל פעולה כזו מגבירה את הסיכוי לרווח כלכלי.

באופן כללי בקמפיין רימרקטינג אנחנו מנסים להשיג שתי מטרות עיקריות. הראשונה היא כמו שתיארנו קודם, להניע את הגולשים לפעולה. לגרום להם לרכוש את המוצר שלנו, ליצור איתנו קשר, או להשאיר פרטים. המטרה השנייה היא להגביר חשיפה למותג או לשירות שלנו. קמפיין טוב יציג את הערכים של המותג, היתרונות שלו או החידושים שאתם מציעים.

אפשר לחלק את היתרונות של התחום ל-5 קטגוריות:

  • חיזוק המותג – ככל שהמותג שלכם מקבל חשיפה רחבה באינטרנט כך הוא מקבל הערכה והופך לזכיר יותר, ולכן גם מבוקש יותר.
  • שיווק ממוקד וספציפי – אחד העקרונות החשובים בשיווק הוא טירגוט יעיל. כאשר גולש התעניין במוצר ספציפי תוכלו להציג בפניו מודעה קשורה לאותו המוצר.
  • הגעה אל כל סוגי הלקוחות – ברימרקטינג תוכלו לפנות אל גולשים מכל הפלטפורמות השונות (גוגל, פייסבוק, ניוזלטר, מודעה ממומנת ועוד).
  • שיפור שיעור ההמרה והחזר השקעה (ROI) – ROI מתאר את היעילות של השקעה מסוימת מול התמורה אותה מקבלים. כאשר פונים אל גולשים שמכירים אתכם בקמפיין משכנע ומדויק הסיכוי שהם יבצעו פעולה גובר משמעותית וכך גם ה-ROI.
  • עלות-תועלת – ברימרקטינג יעיל אין צורך בהשקעה ענקית כדי לראות תוצאות. לפעמים סכומים קטנים יכולים להוביל להתרחבות משמעותית לאורך זמן של מאגר הלקוחות והיקף המכירות שלכם.

2. אפשר לעשות את זה לבד

אם יש לכם זמן והרבה סבלנות אתם יכולים לעשות קמפיין רימרקטינג בעצמכם. הכנו בשבילכם את ״המדריך מלא לרימרקטינג Remarketing״ של siteIT שיאפשר לכם לקבל הבנה מעמיקה על כל הסוגים השונים של השיווק והשלבים שבדרך. המדריך מקיף את כל הנושאים של הקמפיין. החל מהצבת מטרות, פילוח על בסיס התנהגות גולשים, סוגי מודעות, ניסוח מסרים ועד לביצוע בפועל. ביצוע קמפיין עצמאי ילמד אתכם הרבה על שיווק מקוון אך לרוב זו לא הבחירה הראשונה של בעלי עסקים. למה? בשביל זה נועדה הפסקה הבאה.

3. אפשר לעשות רימרקטינג עם מומחים

רוב בעלי העסקים בוחרים לצאת בקמפיין רימרקטינג בעזרת מומחים שזה המקצוע שלהם מכמה סיבות:

  • חיסכון בזמן – בעלי המותגים רוצים להתעסק בפיתוח של המותג שלהם, של מוצרים חדשים או בניהול של העסק. כאשר מפקידים את קמפיין הרימרקטינג אצל מומחים. זמן רב של עבודה נחסך על הקמפיין ויכולים לפנות זמן לעיסוקים אחרים.
  • יעילות הקמת הקמפיין – Do what you do best, פרסום בגוגל הוא מקצוע עמוק ובעל המון רבדים ועומד בפני עצמו. בעלי עסקים יכולים ללמוד כיצד להקים קמפיין רימרקטינג באופן עצמאי. אך הלמידה תדרוש מהם ניסוי וטעיה, והתקדמות איטית שמפחיתה מהיעילות של שלבי ההקמה. מומחים שמגיעים עם ניסיון בהקמה של עשרות או מאות קמפיינים יעשו את כל התהליך הזה ביעילות ומהירות.
  • יעילות תוצאות הקמפיין – כאשר נעזרים בשירות של מומחים לקמפיין הם מגיעים עם תובנות, לקחים וניסיון מקמפיינים קודמים. כך הם יכולים להוביל לדיוק רב ולתוצאות טובות יותר.

איך שלא תבחרו – אל תוותרו על רימרקטינג

רימרקטינג הוא כלי אפקטיבי שיכול להקפיץ לכם את החשיפה באינטרנט ואת הרווחים. אל תוותרו עליו. תמיד תוכלו להתחיל בהדרגה ועם הזמן להשתפר וללמוד. אם יש לכם שאלות, תהיות או בקשות אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר. ב-siteIT נשמח לעזור בהקמה וניהול בקמפיין רימרקטינג בהתאמה מלאה לעסק שלכם.

דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט

על המחבר

testzara

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ