

כ-3 מיליון ישראלים משתמשים במכשירי סמארטפון וטאבלט (אייפון, גלאקסי, בלקברי ועוד) על מנת לגלוש באינטרנט, ומגמה זו צפויה להמשיך ולעלות. נתון זה אומר שאם האתר שאם האתר שלך אינו מותאם לסלולר אתה מפסיד כ – 40% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך! אין ספק כי הסמרטפונים שינו את התנהגותם של צרכנים, שינו את הרגלי הרכישה שלהם ועזרו למפרסמים להתחבר עם לקוחותיהם. האם האתר שלך ידידותי למכשירי סמרטפון? אם לא, או אם אתה לא בטוח, או אם אתה לא מבין למה בניית אתר סלולרי זה חשוב – המשך לקרוא.
9/10
לקוחות ממליצים עלינו או חוזרים בעצמם 🙂
אתרים מגניבים במיוחד
רוצים לדעת מה תקבלו?
אתר בעל אותו קו עיצובי של האתר הרגיל שלך
מעוצב בהתאמה למסך קטן, כולל כפתור לביצוע התקשרות לעסק (Click to Call), כפתור קישור לתכנת ניווט (Click to Map), טופס יצירת קשר מותאם לסמרטפון, גישת סמס (Click to SMS) אפשרות לפרסם מבצעים, ועוד.
תהליך עבודה מסודר
הכולל תיאום ציפיות מלא, ולוחות זמנים קצרים.
שירות הכי אישי ומקצועי שיש
כמו תמיד:)
אתר מותאם, ייעודי וידידותי לסלולר
כזה שמתחשב בצרכיהם של לקוחותיך משתמשי הסלולר, ומספק להם חווית גלישה נוחה ונעימה.
אתר סלולרי שיעזור לעסק שלך להתחבר להרבה יותר גולשים
ולהפוך אותם ללקוחות.
אתר מושך, קל ונוח
פשוט ומהיר לניווט, לחיפוש, לרכישה במידת הצורך וכמובן ליצירת קשר.
אתר מסונכרן עם האתר הרגיל של העסק
כך שלא תצטרך לעדכן כל אתר בנפרד ולא יהיה לך תוכן כפול בגוגל.
אם עדיין לא השתכנעת, הנה כמה נתונים מעניינים*:
- 84% ממשתמשי הסמרטפונים משתמשים בנייד שלהם בזמן שהם עושים דברים אחרים, כגון צפייה בטלוויזיה (50%).
- 95% ממשתמשי הסמרטפונים מחפשים מידע מקומי באמצעות הנייד שלהם, ו- 92% מהם נוקטים בפעולה כתוצאה מכך, למשל ביצוע רכישה או התקשרות לעסק.
- 58% מהמשתמשים עורכים מחקר אודות מוצר או שירות באמצעות הסמרטפון שלהם.
- 34% ממשתמשי סמרטפון העידו על כך שיעדיפו לוותר על הטלוויזיה שלהם מאשר על הסמרטפון שלהם.
- ב- 2013 יותר אנשים בעולם משתמשים בטלפונים סלולרים מאשר במחשבים על מנת לגלוש באינטרנט.
- עד 2015 צפוי שיהיה טלפון סלולרי לכל אדם מעל גיל 10 בארץ.
- מאז 2010 חיפושים באינטרנט הסלולרי עלו ב 400%.
- בישראל חדירת הסמרטפונים לשוק עלתה ל 57% מהאכלוסיה, מתוכם 72% גולשים באינטרנט ממכשירי הסלולר שלהם בכל יום ולא יוצאים מהבית בלעדיהם.
- הרשת האינטרנטית נגישה למשתמשי סמרטפון 24/7. מחקרים הראו כי בעלי מכשירי סמרטפון בישראל משתמשים בו בבית (98%), בדרכים (93%), בעבודה (93%), בתור לרופא (93%), בבית קפה (92%), בחנויות (88%), בארוע חברתי (88%), בתחבורה ציבורית (84%), בשדה התעופה (77%) ובבית הספר (60%).
הנתונים לקוחים ממחקר שערך גוגל אודות הרגלי השימוש של 1000 ישראלים המשתמשים בסמרטפון על מנת לגלוש באינטרנט. המחקר התבצע בתחילת 2013 באמצעות חברת Ipsos MediaCT.
למה זה חשוב ואיך עושים את נכון?
כ-3 מיליון ישראלים משתמשים במכשירי סמארטפון וטאבלט (אייפון, גלאקסי, בלקברי ועוד) על מנת לגלוש באינטרנט, ומגמה זו צפויה להמשיך ולעלות. נתון זה אומר שאם האתר שאם האתר שלך אינו מותאם לסלולר אתה מפסיד כ – 40% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך!
אין ספק כי הסמרטפונים שינו את התנהגותם של צרכנים, שינו את הרגלי הרכישה שלהם ועזרו למפרסמים להתחבר עם לקוחותיהם.
האם האתר שלך ידידותי למכשירי סמרטפון? אם לא, או אם אתה לא בטוח, או אם אתה לא מבין למה בניית אתר סלולרי זה חשוב – המשך לקרוא.
מה תקבל מאיתנו?
- אתר נפרד (אבל כזה שמסתנכרן אוטומטית עם האתר הראשי) מותאם, ייעודי וידידותי לסלולר שמתחשב בצרכיהם של לקוחותיך משתמשי הסלולר, ומספק להם חווית גלישה נוחה ונעימה.
- אתר סלולרי שיעזור לעסק שלך להתחבר להרבה יותר גולשים ולהפוך אותם ללקוחות.
- אתר שלא רק נראה טוב במכשירים ניידים אלא גם קל, פשוט ומהיר לניווט, לחיפוש, לרכישה במידת הצורך וכמובן ליצירת קשר.
- אתר בעל אותו קו עיצובי של האתר הרגיל שלך, המעוצב בהתאמה למסך קטן, כולל כפתור לביצוע התקשרות לעסק (Click to Call), כפתור קישור לתכנת ניווט (Click to Map), טופס יצירת קשר מותאם לסמרטפון, גישת סמס (Click to SMS) אפשרות לפרסם מבצעים, ועוד.
- אתר מסונכרן עם האתר הרגיל של העסק, כך שלא תצטרך לעדכן כל אתר בנפרד ולא יהיה לך תוכן כפול בגוגל.
- תהליך עבודה מסודר, תיאום ציפיות מלא, ולוחות זמנים קצרים.
- כמו תמיד, את השירות הכי אישי ומקצועי שיש!
איך אנחנו עובדים?
- בכל תחום בו אנו עוסקים אנו טורחים ללמוד אותו לעומק. גם בתחום השיווק בסלולר, התאמת ובניית אתרים סלולרים, התמקצענו וצברנו ניסיון רב בשנים האחרונות.
- נאסוף את התוכן המרכזי מהאתר הקיים שלך. נארגן אותו מחדש על מנת להתאימו למסך קטן, וניצור עבורך אתר ייחודי וידידותי לסלולר (במקביל לאתר הקיים), כולל תפריט קל לניווט.
- לחילופין נתאים את האתר הקיים שלך לסלולר, במידת האפשר, על אתר רספונסיבי כבר שמעתם?
- רק בגלל שאתה יכול לראות את האתר שלך בסמרטפון שלך, לא אומר שהוא ידידותי לסלולר.
- עסקים שהופכים את השיווק בסלולר לחלק חשוב באסטרטגיה השיווקית שלהם, נהנים מהזדמנויות יקרות מפז "לתפוס" את הצרכן הסלולרי בצורה יעילה יותר דרך בניית אתר סלולרי.
- חיפוש בסלולר, סרטוני ווידיאו, שימוש באפליקציות וגלישה ברשתות חברתיות הינם פעילויות נפוצות בקרב הציבור הרחב. אם אתה בעל עסק עם אוריינטציה שיווקית, אתה מבין שמדובר בהזדמנויות שיווקיות שאסור לך לפספס!
- סמרטפונים הם פלטפורמה רבת פעילות, זה אומר שהם משמשים גם לתקשורת (אימיילים, רשתות חברתיות, שיחות טלפון), גם למידע (קריאת חדשות בפורטלים או עיתונים מקוונים, קריאת בלוגים או פורומים), וגם לבידור (גלישה באינטרנט,האזנה למוסיקה, צפייה בסרטונים ומשחקים).
- צרכנים רבים משתמשים בסמרטפונים שלהם לבדוק מוצר לאחר שצפו במודעה או בפרסומת. אך רק אם יש לעסק אתר ידידותי לסלולר יש סיכוי להפוך את משתמש הסלולר ללקוח.
- ואם עדיין לא השתכנעת אז הנה כמה נתונים מעניינים*:
- ב- 2013 יותר אנשים בעולם משתמשים בטלפונים סלולרים מאשר במחשבים על מנת לגלוש באינטרנט.
- עד 2015 צפוי שיהיה טלפון סלולרי לכל אדם מעל גיל 10 בארץ.
- מאז 2010 חיפושים באינטרנט הסלולרי עלו ב 400%.
- בישראל חדירת הסמרטפונים לשוק עלתה ל 57% מהאכלוסיה, מתוכם 72% גולשים באינטרנט ממכשירי הסלולר שלהם בכל יום ולא יוצאים מהבית בלעדיהם.
- הרשת האינטרנטית נגישה למשתמשי סמרטפון 24/7. מחקרים הראו כי בעלי מכשירי סמרטפון בישראל משתמשים בו בבית (98%), בדרכים (93%), בעבודה (93%), בתור לרופא (93%), בבית קפה (92%), בחנויות (88%), בארוע חברתי (88%), בתחבורה ציבורית (84%), בשדה התעופה (77%) ובבית הספר (60%).
- 84% ממשתמשי הסמרטפונים משתמשים בנייד שלהם בזמן שהם עושים דברים אחרים, כגון צפייה בטלוויזיה (50%).
- 95% ממשתמשי הסמרטפונים מחפשים מידע מקומי באמצעות הנייד שלהם, ו- 92% מהם נוקטים בפעולה כתוצאה מכך, למשל ביצוע רכישה או התקשרות לעסק.
- 58% מהמשתמשים עורכים מחקר אודות מוצר או שירות באמצעות הסמרטפון שלהם.
- 34% ממשתמשי סמרטפון העידו על כך שיעדיפו לוותר על הטלוויזיה שלהם מאשר על הסמרטפון שלהם.
הנתונים לקוחים ממחקר שערך גוגל אודות הרגלי השימוש של 1000 ישראלים המשתמשים בסמרטפון על מנת לגלוש באינטרנט. המחקר התבצע בתחילת 2013 באמצעות חברת Ipsos MediaCT.
מאת דני שקד