קידום אתרים וסוגי תוכן באינטרנט

פורסם 5 ספטמבר, 2009
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
קידום אתרים וסוגי תוכן באינטרנט
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

בעולם האינטרנט קיימים סוגים שונים של תכנים וכל סוג תוכן שכזה דורש התיחסות שונה מבחינת אופן השימוש במילות המפתח. מהניסיון שלכם באינטרנט לבטח נתקלתם באתרים שכאשר נכנסתם אליהם לא הבנתם מה האתר אמור לעשות, ומה אתם אמורים לעשות באתר.

מהי מטרתו ומה הוא מנסה למכור לכם, זאת מכיוון שאתרים רבים מניחים שאם נכנסתם אליהם אתם לבטח כבר מכירים אותם ויודעים אילו שירותים הם מספקים ולכן הם לא טורחים לציין זאת באף מקום באתר. אולם, כאשר אנשים מגיעים לאתרים דרך מנועי חיפוש עניין זה מתברר כבעייתי מאד.

עליכם להניח שכל המבקרים באתר הם מבקרים חדשים שלא יודעים עליכם דבר, כל עמוד באתר האינטרנט שלכם צריך לאותת לגולשים שהם מצאו את מה שחיפשו ושהם נמצאים במקום הנכון. על ידי שימוש מושכל המילות המפתח, קהל היעד שלכם יבחין בהם עוד בשלב בחינת תוצאות החיפוש בגוגל ועד לשלב קריאת התוכן בתוך האתר ובסופו של דבר גם ביצוע הזמנות דרככם.
קידום אתרים וסוגי העמודים הנפוצים:

דפי הבית

מכיוון שמנועי החיפוש נותנים לדף הבית את המשקל הרב ביותר מבחינת חשיבות התוכן שבו לאתר האינטרנט, יש לשזור בו את מילות המפתח העיקריות והתחרותיות ביותר שלכם, כדאי לשמור על סדר ולפזר את מילות המפתח לפי סדר חשיבותן החל מראש הדף ועד תחתית דף הבית.

דף הבית גם יכול לשמש אתכם בהפניית גולשים לקטגוריות העיקריות באתר, תסתכלו על זה כעוד הזדמנות להכניס מילות מפתח רלוונטיות בתוך התפריטים העיקריים באתר.

דפים מדרגה ראשונה

מנועי החיפוש מעניקים משקל רב גם לדפים מסוג זה. אלו הם דפים שהקישור אליהם מופיע בתפריט הניווט הראשי של האתר. בתוך דפים אלו מומלץ לתאר את הקטגוריות הפנימיות יותר במקרה ומדובר באתר גדול,כאשר מדובר באתר קטן מומלץ לתאר בעמודים אלה את השירותים אותם אתרכם מעניק ולמה הם מיוחדים וכדאים לו, כל זאת כמובן תוך כדי שימוש נכון במילות מפתח.

דפי מידע, מאמרים וחדשות: סוג התוכן בדפים אלה הוא תוכן יותר ממוקד נושא, לרוב דפים אלה יכילו כמות תוכן רבה יותר מאשר בעמודים הראשיים באתר. מאמרים הם דרך מצוינת להראות את המקצועיות שלכם והצגת זווית הראיה המיוחדת שלכם על תחום העיסוק שבו האתר פועל. חשוב שבעמודים מסוג זה יהיה תוכן מקצועי, אינפורמטיבי ולא בהכרח תוכן מוכוון מכירות.

דפי אודות/עלינו

לדפים אלה חשיבות ממעלה ראשונה מבחינת קידום אתרים שכן כמעט תמיד זוכה דף האודות לקבל קישור מתפריט הניווט הראשי של אתרים באינטרנט ולכן גם נראה למנועי החיפוש כדף חשוב. בנוסף, דף אודות טוב יכול לעזור לאתר לבנות אמינות ולשדר מקצועיות כלפי קהל היעד.

צור קשר

בדפי צור קשר אין צורך לשלב מילות מפתח או טקסט מכירתי, זאת מכיוון שאנו לא מצפים ממנועי החיפוש לשלוח גולשים ישירות לדפים אלה. לכן נשמור עליהם נקיים ופשוטים ככול האפשר, כאלה שיעודדו יצירת קשר והמשך שהייה באתר.
הרעיון הכללי הוא שכאשר אדם נוחת בעמוד מסוים באתרכם, עליו להבין מיד היכן הוא נמצא, האם הוא במקום הנכון ולמה כדאי לו להישאר אצלכם.

דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט

על המחבר

דני הקים את סייט איט ב- 2008 ומשמש כמנכ"ל החברה מאז, הוא נלהב מאוד משיווק, טכנולוגיה, סטארטאפים, ולגרום להכל לעבוד יחד כדי להזיז את המחט בכיוון הנכון.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ