רקע
מדובר בפרוייקט דירות יוקרה קו ראשון לים בחדרה. פרוייקט מיוחד ו"משנה איזור", שלפני שהתחלנו לעבוד עליו, כמעט ולא היו לו רכישות שהגיעו מהאינטרנט.
רוב הדירות שנמכרו היו כתוצאה מפה לאוזן.
הורדת המחיר לליד ב-78% בתוך 3 חודשים!
לאסיה גרופ היו מספר ניסיונות לא מוצלחים לנסות ולהרים קמפיינים ממומנים בעבר, וברגע שנכנסנו לתמונה הכל השתנה. הרמנו קמפיין כלל ערוצי בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ואאוטבריין ובתוך 3 חודשים הורדנו את המחיר לליד ב-78%!
פרוייקט מסוג זה, הינו פרוייקט דינאמי המשתנה עם הזמן ומצריך מאיתנו למידה תמידית ותגובתיות מהירה. לאורך כל הדרך שינינו ועידכנו את תמהיל הפרסום, שינינו את דפי הנחיתה וביצענו טורנירים פנימיים של מודעות בכדי שנוכל להתקדם עם המודעות המצליחות ביותר.
לאחר שנמכרו מעל 100 דירות בפרוייקט, שינינו אסטרטגיה ובנינו את האתר מחדש, כך שיכלול מלאי קיים ועדכון של פרטי הדירות אונליין.
התוצאות
תוך 3 חודשים הורדנו את המחיר לליד מכ-900 ש"ח לפחות מ- 200 ש"ח ליד. המשמעות של זה היא, שבאותו תקציב קיבלנו כמעט פי 5 יותר לידים כאשר איכות הלידים רק השתפרה.
עלייה של 44% בכמות היוזרים לאתר משנת 2020 לשנת 2021, עלייה של 32% בכמות הכניסות לאתר וצמצום אחוז הנטישה בכמעט 5%.
כמו כן, ניתן לראות שמרבית הטראפיק לאתר מגיע כתוצאה מהקידום הממומן שביצענו בפלטפורמות השונות.
בנוסף, עלייה של 74% ביחס ההמרה באתר, עלייה של 114% בכמות הלידים מהאתר, עלייה של 146% בכמות השיחות שהגיעו מהאתר.
השאירו תגובה
מעוניין להצטרף לדיון?תרגיש חופשי להשתתף!