רוב הדירות שנמכרו היו כתוצאה מפה לאוזן.
לאסיה גרופ היו מספר ניסיונות לא מוצלחים לנסות ולהרים קמפיינים ממומנים בעבר, וברגע שנכנסנו לתמונה הכל השתנה. פעלנו גם במישור האורגני וגם בממומן, והרמנו קמפיין כלל ערוצי בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ואאוטבריין (ספויילר לתוצאות: בתוך 3 חודשים הורדנו את המחיר לליד ב-78%!).
פרוייקט מסוג זה, הינו פרוייקט דינאמי המשתנה עם הזמן ומצריך מאיתנו למידה תמידית ותגובתיות מהירה. לאורך כל הדרך שינינו ועידכנו את תמהיל הפרסום, שינינו את דפי הנחיתה, כשבסך הכל בנינו מעל שמונה עמודים שונים לאורך הקמפיין, וברמת המחקר ביצענו "טורנירים" פנימיים בין כמה מודעות שיצרנו בכדי שנוכל להתקדם עם המודעות המצליחות ביותר, איתן רצנו בפלטפורמות השונות. לאחר שנה גם הובלנו את הפקת סרטון הפרסומת הראשית של הקמפיין שבהחלט עשה את העבודה וחיזק את הקמפיין.
לאחר שנמכרו מעל 100 דירות בפרוייקט, שינינו אסטרטגיה ובנינו את האתר מחדש, כך שיכלול מלאי קיים ועדכון של פרטי הדירות אונליין.
הורדת המחיר לליד ב-78% בתוך 3 חודשים! תוך 3 חודשים הורדנו את המחיר לליד מכ-900 ש"ח לפחות מ- 200 ש"ח ליד. המשמעות של זה היא, שבאותו תקציב קיבלנו כמעט פי 5 יותר לידים כאשר איכות הלידים רק השתפרה.
כמות המכירות הישירות מהאינטרנט עלתה במאות אחוזים בתוך רבעון! כמעט פי 10 יותר דירות נמכרו בכל חודש, בהשוואה לרבעון שקדם לכניסתנו לפרויקט.
עלייה של 44% בכמות היוזרים לאתר משנת 2020 לשנת 2021, עלייה של 32% בכמות הכניסות לאתר וצמצום אחוז הנטישה בכמעט 5%.
כמו כן, ניתן לראות שמרבית הטראפיק לאתר מגיע כתוצאה מהקידום הממומן שביצענו בפלטפורמות השונות.
בנוסף, עלייה של 74% ביחס ההמרה באתר, עלייה של 114% בכמות הלידים מהאתר, עלייה של 146% בכמות השיחות שהגיעו מהאתר.