מייפל האוס מבית אמפא נדלן הוא מתחם חדרי ישיבות יוקרתי המציע חללים מותאמים לישיבות מנהלים, אופסייטים ואירועים עסקיים. המתחם מופעל על ידי אמפא נדלן שהביאה לישראל את מודל חללי העבודה המצליח של ווי וורק ומביאה איתה סטנדרט חדש של איכות וניהול. מדובר היה בעסק חדש עם קונספט ייחודי של חדרי ישיבות בלבד. האתגר המרכזי היה לפצח אסטרטגיה שיווקית שתייצר לידים איכותיים ותביא לתפוסה מלאה בתוך פרק זמן קצר וכל זאת במסגרת תקציב מוגדר.
תחילה מיפינו והגדרנו בצורה מדויקת את קהל היעד כדי להבין לעומק מה חשוב לו באמת בנינו אסטרטגיה שיווקית ששמה דגש על תועלות ממשיות ולא רק על מאפיינים טכניים, יצרנו חוויה דיגיטלית באתר ודף הנחיתה שהרגישה לקהל כמעין ביקור מקדים במתחם עם הצפת ערך מדויקת וברורה הפעלנו קמפיינים ממוקדים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות שהתמקדו במסרים חדים ומשכנעים
בתוך חודשיים וחצי בלבד המתחם הגיע לתפוסה כמעט מלאה בשעות הפעילות נוצר ביקוש נוסף שהוביל לפיתוח פעילות חדשה של חדרי הרצאות ואירוח ברמה גבוהה שלא הייתה קיימת קודם והוסיפה לביקורים רבים של לקוחות חדשים במתחם