פרופ' חן הופמן

איך נוכחות דיגיטלית מנצחת הפכה את פרופ' חן הופמן להמלצה הראשונה ב-ChatGPT

פרופסור חן הופמן הוא דוגמה מצוינת לעוצמה של נוכחות דיגיטלית מנוהלת נכון. כאשר מקלידים שאלה על מפענח MRI פרטי, ChatGPT מציב אותו במקום הראשון כהמלצה – הישג שאינו מקרי. החשיפה הזו היא תוצאה ישירה של קידום אורגני אסטרטגי ומתמשך שבוצע עבורו, אשר ביסס את שמו כמוביל בתחומו ברשת. העבודה המדויקת על תוכן, מילות מפתח ותשתית דיגיטלית יצרה עבורו יתרון תחרותי ברור: כשהמטופלים מחפשים פתרונות, הם פוגשים בו ראשון – וזה הופך את הנוכחות המקוונת לנכס עסקי אמיתי.

המלצת ChatGPT על פרופ חן הופמן - כתוצאה מנוכחות דיגיטלית חזקה
צמיחה של 38 אחוז בכניסות האורגניות לאתר של פרופסור הופמן בתוך חצי שנה - צילום מסך מ-Google Search Console

התוצאות מדברות בעד עצמן: עלייה של 38% בביקורים האורגניים בתוך חצי שנה

במהלך חצי שנה בלבד הצלחנו לייצר עבור פרופ’ חן הופמן קפיצת מדרגה משמעותית בנראות האורגנית של האתר. בעזרת אסטרטגיית SEO ממוקדת, שיפורי תוכן ושימוש חכם בנתוני הביצועים, האתר רשם עלייה של 38% בכמות הכניסות האורגניות – נתון שמוצג בצורה ברורה בגרף מתוך Google Search Console. התוצאה הזו ממחישה כיצד עבודה עקבית ומדויקת בקידום אורגני מתורגמת ישירות ליותר חשיפה, יותר פניות חדשות ויותר מטופלים שמוצאים את דרכם אל השירותים הרפואיים של פרופ’ הופמן.

אז איך יצא?

עמוד בית

עמוד בלוג

צרו קשר


    Scroll to top caret
    ×

    שיחת ווטסאפ