קידום אתרים לעסקים – 3 דגשים חשובים להצלחה

פורסם 3 ספטמבר, 2022
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
קידום אתרים לעסקים – 3 דגשים חשובים להצלחה
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

 

לנהל עסק זו משימה קשה ואפילו סיזיפית. בכל תחום יש המון מתחרים, הרגולציה נוקשה, הבירוקרטיה מסורבלת, המיסוי גבוה ומפעם לפעם יש גם בלת"מ שמוביל להוצאה לא צפויה ו/או טרחה מרובה. אתם כמובן מודעים היטב לכל זה – אבל לא יכולים לדמיין את עצמכם מוותרים על העסק שהושקעו בו כסף, אנרגיות ואפילו רגשות.

איך כל זה קשור לקידום אתרים? טוב ששאלתם. כשלעסק יש אתר עם נוכחות בולטת בגוגל, הוא אוטומטית נתפש ע"י קהל היעד שלו כאיכותי וככזה שכדאי להיעזר בו – כולל ע"י רכישת מוצרים או שירותים. בהתאם כשהאתר מדורג במקומות הראשונים בתוצאות החיפושים הרלוונטיים, כמות הפניות לעסק מזנקת, היקף המכירות גם, ופתאום הרבה יותר קל להתמודד עם כל התלאות.

בקיצור, השקעה בקידום אתרים מניבה לעסקים תמורה גבוהה, ובמיוחד בעידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו כשיותר ויותר אינטראקציות מתבצעות באינטרנט.

 

תהליך לטווח ארוך – עם הישגים כבר בתחילת הדרך

 

קידום אתרים מיועד לבעלי עסקים שמכוונים לטווח הארוך – ומן הסתם מי שמנהל עסק יודע שכדאי תמיד לחשוב רחוק. במקביל יש סיכוי לא מבוטל שכבר במהלך תקופת הקידום תבחינו בשינויים משמעותיים לטובה בזכות שדרוג האתר והטיפוס כלפי מעלה בדפי תוצאות החיפושים בגוגל.

קצב השיפור משתנה בהתאם לשלל פרמטרים: רמת התחרות בתחום שבו פועל העסק (מבחינת ההשקעה בנוכחות דיגיטלית משמעותית), המצב ההתחלתי של הדפים השונים באתר, אפיון קהל היעד שאותו רוצים למשוך לאתר, התקציב שמוקדש לקידום האתר וגם כמובן המומחיות של חברת קידום האתרים (אמנם אנחנו לא אובייקטיביים, אבל על הסעיף האחרון אתם יכולים לסמן V בראש שקט לגמרי).

עוד בשורה טובה היא שבזכות קידום אתרים לעסקים באופן מקצועי, האתר יישאר בצמרת הגבוהה עוד הרבה זמן אחרי שהתהליך יסתיים – וימשיך להניב לכם הכנסות ולא פחות חשוב, סיפוק.

 

קידום אתרים שמכוון לבני אדם

 

עוד דבר שכדאי לדעת על קידום אתרים לעסקים הוא שהאסטרטגיה הנכונה ביותר בימינו היא לחשוב על בני אדם, וליתר דיוק על האנשים שהעסק שלכם יכול לעזור להם.

בעבר המיקוד היה שונה והמחשבה הייתה איך להרשים את האלגוריתם של גוגל (זה גם מקור השם SEO, ראשי תיבות של Search Engine Optimization). גוגל הבינה שבדרך זו היא כורתת את העץ שעליו היא צמחה ושהתוצאות שהיא מציגה יהיו חסרות ערך אמיתי עבור הגולשים – ושינתה גישה. בהתאם המטרה העיקרית היום היא אתר שמעניק לגולשים חוויית משתמש מרשימה, גורם להם להישאר זמן רב ולעבור בין שלל עמודים וגם לחזור אליו בהקדם.

גוגל יודעת לזהות גולשים מרוצים, ומעניקה לאתר ציון גם על סמך פרמטר זה. גם מרכיב הכרחי נוסף של קידום אתרים לעסקים – לינקים אל האתר המקודם – מיושם תוך מחשבה על הגולשים ויצירת תוכן עם ערך אמיתי עבורם כך שכל קישור יספק מקסימום תועלת.

 

מחקר יסודי ויישום מוקפד של האסטרטגיה הנבחרת

 

קידום אתרים לעסקים הוא גם הרבה מאוד פעולות טכניות שאנחנו ב-Site It מאוד אוהבים לעשות ואת רוב הלקוחות הן קצת משעממות (אם כי בכל מקרה אנחנו מתנהלים בשקיפות מלאה, ותמיד נשמח לספר, ולפרט, מה כולל קידום האתר שלכם).

בכל מקרה הבסיס הוא מחקר מקיף ויסודי שמאפשר לבנות אסטרטגיה חכמה. השלב הבא הוא יישום מוקפד של האסטרטגיה, כשתוך כדי התהליך כל פעולה ופעולה נבחנות באופן שוטף באמצעות שלל כלים רלוונטיים – לטובת השבחת הקידום והפקת מלוא התועלת האפשרית ממנו.

 

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ