קצת על סייטאיט:

2008, העסק מוקם למעשה ממצב שאני לומד ומתכנן אותו במשך שנה שלמה יום ולילה, בעיקר לילה  😉 ובהשקעה של בערך 16 שעות ביום. התחלתי בעצמי לתכנת אתרי תדמית פשוטים ב HTML ו CSS, מהר מאד שילבתי גם PHP ובסופו של דבר הגעתי למערכות קוד פתוח.
לאחר האתרים הראשונים שבניתי ראיתי שעם קצת עבודה אני מצליח גם לקדם אותם לראש העמוד ראשון בגוגל במאמץ מועט יחסית (אוי איך אני מתגעגע לימים ההם, כשגוגל היה חברי וחמוד). בנוסף מ 2009 אני גם Google Partner בזמנו Engage.

וואו, בראיה לאחור אני מרגיש שבשנה הראשונה עשיתי כמעט ורק טעויות  🙄 הגדולה שבה הייתה לעבוד עם Joomla כ CMS הראשי של החברה, טעות שמהר מאד תיקנתי בזה שעברנו ב 2010 לעבודה בלעדית עם WordPress. אם Joomla הייתה אחת הטעויות הגדולות אז בין WordPress מאזנת אותה והיא ללא ספק אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשינו, אנחנו מבינים את זה עם כל פרויקט שעולה לאוויר בכל כמה ימים.

כבר בנינו פורטלים פנים אירגוניים, מערכות מתקדמות והתממשקויות עם SAP ומערכות ERP + CRM, בנינו וקידמנו אתרים עם מליוני גולשים בחודש, הבנו שאם יודעים מה עושים וורדפרס פשוט לא מאכזבת בשום מצב.

נחזור לסיפור 🙂 בשנה הראשונה לעסק ניסיתי לעשות את הכל, לאפיין, לעצב, לתכנת, לקדם, לשווק ולנהל את הפרויקטים באופן מלא וברמה הגבוה. מהר מאד הבנתי שאני לא "מעצבת", הבנתי די מהר שאני גם לא מתכנת סופר מוכשר (לגמרי סבבה אבל לא ממש מוכשר) אבל שמתי לב שהלקוחות יצאו מאד מאד מרוצים, גם מהתוצאות שקיבלו, בניית אתר ואו קידום ופרסום אתרים ובעיקר מהדרך, מהדרך שעשינו ביחד. הלקוחות המליצו לחברים וקרובי המשפחה ומהר מאד הגענו למצב שאנחנו מקבלים לקוחות שהגיעו מהמלצות של אנשים שאני בכלל לא מכיר, שם נפל לי האסימון שאנחנו עושים משהו מאד נכון.

הדרך שלנו תמיד כוללת תיאום ציפיות מסודר, המון הסברים, המון רעיונות והמון ביצוע איכותי ולפי הסיכום והציפיות כמובן. הבנתי שהחוזקה שלנו נמצאת שם, הסתבר לי מלקוחות שמתן שירות איכותי נמצא אצלי בדם ואני מצליח להבין מהר מאד מה חשוב לכל לקוח ולקוח.

ומשם כבר הבנתי שכדי להציע ללקוחות את הרמה שאני רוצה אני הולך לכיוון של בניית חברה מסודרת ולא One Man Show כמו שרציתי בהתחלה.

כבר בשנה השלישית של העסק, שנת 2011 התחלנו לקבל פניות נכנסות מלקוחות גדולים כגון מפעל הפיס, פרופסור קרסו, סובארו ישראל, Revizer, Evogene, גאון נדל"ן, חברות נדל"ן נוספות ורופאים רבים. מהשנה הזאת העסק נמצא בגדילה בצורת קו ישר של מחזור, הכנסות וכוח אדם, טפו טפו J, האסטרטגיה הייתה להשקיע את המאמצים שלנו ב 3 אפיקים:

  1. להנות כמה שיותר וללמוד כל יום דברים חדשים.
  2. להוציא את הלקוחות כמה שיותר מרוצים.
  3. לגייס את האנשים הכי טובים שאפשר למצוא.

אני יכול לספר שנכון לסוף שנת 2015 אנחנו עומדים במצב ש 85% מהלקוחות החדשים שלנו מגיעים מהמלצות של לקוחות קודמים, קולגות או יועצים מכל הסוגים שלא היו ממליצים אם לא היו בטוחים שנספק את הסחורה.

 

נשמח מאד לעמוד לרשותכם 🙂

צרו קשר בעמוד הזה.