קידום אתרים לסטארטאפים

פורסם 12 פברואר, 2023
קריאה 4 דקות
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
קידום אתרים לסטארטאפים
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

סטארטאפ הוא תמיד שילוב של חלום ומציאות. אתר איכותי ומקודם היטב הוא מרכיב משמעותי במימוש מלא ומוצלח של החלום – ואנחנו ב-Site It יכולים לעזור לכם לעשות את זה, עם ניסיון רב בקידום אתרים לסטארטאפים.

למה קידום אתרים תורם לסטארטאפים?

אם הגעתם לכאן, יש סיכוי סביר שאתם כבר יודעים למה קידום אתרים לסטארטאפים הוא רעיון מצוין ובעצם הכרח המציאות. אם זה המצב, אתם יכולים לדלג לפסקה הבאה. בכל מקרה, אלה התועלות העיקריות:

* חשיפה לקהל שעדיין לא מכיר אתכם – על בסיס אפיון מדויק של קהל היעד שלכם, הבנת הרגלי הגלישה והחיפושים שלו ברשת ותוכן שמספק מענה למה שמעניין את האנשים שמעניינים אתכם. במסגרת תהליך SEO לסטארטאפים הדגש לרוב יהיה יותר על איכות ופחות על כמות, כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן ומשאבים על מי שבכלל לא רלוונטי מבחינתכם.

* מיתוג – אתר שמופיע במיקום גבוה בגוגל עבור חיפושים רלוונטיים הוא אתר שנתפש כבעל ערך אמיתי לגולשים, אמין ועדכני. באופן טבעי גם הסטארטאפ שהאתר שייך לו יזוהה עם הערכים החיוביים הנ"ל, ובתור עסק צעיר מן הסתם המיתוג האיכותי הוא נכס חשוב שמרשים גם לקוחות פוטנציאליים וגם משקיעים.

הבנה טובה יותר של צרכי הלקוחות ושל הסטארטאפ – תהליך קידום אתרים מקצועי ויסודי כולל חקר שוק מעמיק ומעקב מתמיד אחרי התנהגות הגולשים. המידע שמצטבר יעזור לכם להבין טוב יותר את הצרכים והרצונות של קהל היעד שלכם. בנוסף תוך כדי יצירת תכנים לקידום האתר, בעלי עסקים רבים שמתבקשים לפרט את הערך המוסף שלהם ולבדל את עצמם מהמתחרים מגלים על עצמם דברים חדשים. אמנם סטארטאפיסטים בדרך כלל מכירים היטב את המיזם שלהם, אבל לפעמים תוך כדי SEO צצות תובנות מועילות.

מה כולל קידום אתר של סטארטאפ?

לכל סטארטאפ יש מאפיינים ספציפיים אחרים, ובהתאם גם המטרות של ה-SEO משתנות – אבל ככלל קידום אתרים לסטארטאפים כולל 3 מרכיבים עיקריים: העשרת התוכן באתר, פעולות טכניות חשובות ויצירת פרופיל לינקים שיובילו אל האתר וירשימו את מנועי החיפוש.

העשרת התוכן באתר נשענת על שיתוף פעולה מפרה בין אנשי הסטארטאפ, שמן הסתם בקיאים מאוד בתחום הפעילות שלהם, לבין אנשי חברת קידום האתרים שאמונים על מחקר מילות מפתח מדויק ובעיקר על הבטחת חוויית משתמש מוצלח לכל גולש וגולשת רלוונטיים. בהקשר זה כדאי להדגיש ש-SEO הוא תהליך, ובפרט חשוב העדכון המתמיד של האתר בעוד ועוד תכנים מעניינים ועדכניים.

החלק הטכני של SEO לסטארטאפים, סביר להניח, פחות מעניין אתכם. אם בכל זאת תרצו לדעת מה הוא כולל נשמח לספר לכם. בעיקרון מדובר על תגיות מטא, אינדוקס נכון של כל עמוד, Rich Snippets, אופטימיזציה של תמונות, קנוניקלים, שימוש בכלים שונים לשיפור מהירות הטעינה של הדפים באתר ועוד.

פרופיל הלינקים מחייב חשיבה מעמיקה לגבי המקומות שמהם יגיעו הקישורים. כדי לאתר מקורות סמכות בתחמי הטכנולוגיה השונים, לעתים בנושאים נישתיים, ולהציע להם מצבי Win-Win, נדרש ניסיון ספציפי בקידום אתרים של סטארטאפים.

למה דווקא סייט איט?

אנחנו – כל מי שעובד ב-Site It – מבינים טוב מאוד גם את עולם הטכנולוגיה וגם את עולם היזמות. בנוסף צברנו המון ניסיון בביצוע SEO לסטארטאפים, ובאופן כללי אנחנו יודעים גם איך לבנות תהליך יעיל במיוחד וגם איך לבצע כל פעולה ופעולה בפני עצמה ברמה גבוהה מאוד.

בנוסף סייט איט מבצעת מדידה ובקרה לאורך כל קמפיין של קידום אתרים לסטארטאפים כדי לשפר עוד ועוד את יחס העלות-תועלת עבורכם. אנחנו מקפידים על שקיפות מלאה, וגם ממש נחמדים (לפחות רוב הזמן (: )  – בקיצור, זה הזמן לפנות אלינו כדי שנעזור לכם לממש את החלום.

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ