דר טלי פרידמן

ד"ר טלי פרידמן

האתגרים

ד"ר טלי פרידמן היא רופאה מוערכת ומנוסה, שבמרוצת השנים הצמיחה את מרפאתה לכדי מרכז בינלאומי לעיצוב הגוף. כשהתחלנו את העבודה עם ד"ר טלי פרידמן אתר האינטרנט שלה לא היה הערוץ המרכזי להנגשת העסק ללקוחות פוטנציאלים. זיהינו במהרה פער בין העסק המשגשג למצב האונליין שלו.

האתר בו היא עשתה שימוש לא פעל כשורה, כשחלקים בו היו שבורים, והתוכן בו היה דל עם כ-10 עמודים אינטרנט. האופן בו האתר קודם לא סיפק את הסחורה, ולאור כל זאת – המקצועיות שהאתר שידר, והנוכחות הדלה בתוצאות החיפוש בגוגל, הציגו סמכותיות חלשה באינטרנט.

מה עשינו?

בשלב הראשון חיברנו את כל הנקודות: אתר-תוכן-קידום! ערכנו סבב תחזוקה ראשוני שבסופו האתר שהיה באוויר היה תקין, ושמערכת הניהול שלו ("אחורי הקלעים") נוחה וזורמת להתאמת האתר לשינויים ופיתוחים שמתרחשים בעסק. האתר היה "קריא" יותר על ידי האלגוריתם של גוגל והתחלנו את האצת הקידום האורגני שלו.

בשלב השני, המשכנו לפעול לבניית סמכות באינטרנט מול גוגל ומול הגולשים: הקמנו פרופיל גוגל מיי ביזנס (Google My Business) ופייסבוק, והטמענו מערך שמביא את המטופלות והמטופלים לכתוב ביקורות ולדרג את המרפאה – כך ששביעות הרצון הרווחת בשטח תבוא לידי ביטוי גם באינטרנט.

בשלב השלישי, מתוך מודעות לפוטנציאל של הדיגיטל, הלקוחה בחרה בנו לבנות מחדש את האתר. כתבנו מחדש את רוב התוכן, אספנו וליקטנו את כל החומרים העיצוביים שברשות הלקוחה וייצרנו תכני פרימיום עיצוביים חדשים. כהרגלנו, בנינו אתר מותאם באופן מלא לגוגל.

בשלב הרביעי, המשכנו בקידום אורגני של האתר ודיוק מערך המסרים והטיפול בלידים. ערכנו שיחות שוטפות עם הלקוחה וצוות השיווק המרפאתה, עקבנו אחר הטלפונים הנכנסים ושיחות המכירה והתאמנו כל הזמן את המשפך השיווקי, ואת מילות וביטויי החיפוש לקידום בגוגל. כך לדוגמה, כאשר תחום טיפולי הפנים התווסף ועלה הצורך לחזק את הקידום שלו, יצרנו במהרה את התוכן המתאים לקידום, ועיצבנו מחדש את הלוגו של המרפאה כל שיתאם גם לטיפולי פנים (ולא רק עיצוב הגוף).

 

 

דר טלי פרידמן אתר
כניסות לאתר טלי פרידמן

תוצאות

  • בתוך שנה אחת מתחילת העבודה על קידום אתר האינטנרט של הרופאה, 150 ביטויי חיפוש הופיעו בעמוד הראשון!
  • האינטרנט הפך לערוץ שיווק עיקרי עבור העסק, והביא את עיקר היעוצים, הטיפולים והניתוחים.
  • כשהתחלנו לעבוד עם הלקוחה היו לה באתר 10 עמודים, כיום באתר האינטרנט יש מעל ל-220 עמודים.
  • בחודש האחרון (נובמבר 2022) מולאו באתר 150 טפסי יצירת קשר ונכנסו 256 שיחות טלפון!

אז איך יצא?

איך יצא 2 טלי פרידמן
איך יצא 1 טלי פרידמן
Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ