מומחה קידום אתרים ושיוווק באינטרנט

פורסם 18 אפריל, 2019
שיתוף
whatsapp sharing button
facebook sharing button
linkedin sharing button
email sharing button
מומחה קידום אתרים ושיוווק באינטרנט
דני שקד, מומחה לשיווק באינטרנט
מאת דני שקד

אנחנו חיים בתקופה מטורפת ומרתקת, לפני כ 15 שנים אף אחד לא הגדיר את עצמו כ “מומחה לקידום אתרים” כמו עוד מקצועות רבים שנוספו ואחרים שנעלמו. (ובכלל שנת 2004 נראה כמו היסטוריה רחוקה וכאילו מדובר על דור אחר.)

כיום 80 אחוז מהחיפושים שנעשים ברשת נעשים באמצעות סמארטפון, יוטיוב לא הייתה, ופייסבוק היה אתר סגור לחבר’ה מהרווארד. כיום ישנם המון שקוראים לעצמם “מומחים לקידום אתרים” אפילו כאלו שנמצאים שנתיים שלוש בתחום. ולא קל לבעל עסק שלא שולט במאת האחוזים בתחום להבין מי באמת מומחה, ומי פחות.

כשאנחנו רוצים לבחור מומחה בכל תחום אחר, כמו רופא אנו יודעים לבחור על פי ניסיון, שם, ולא נסתכן. כך גם כשמדובר על העסק שלנו, אסור לנו להסתכן. וכדאי לבחור במומחה קידום מקצועי שייקח אתכם קדימה. חברת siteIT קיימת בכדי לעזור לעסקים למקסם את הרווחים והתועלת מהאינטרנט. עשינו את זה יותר מעשור עם אחוזי הצלחה יוצאים מן הכלל ליותר מ 750 עסקים עד היום.

בכתבה שלהלן הכנו לכם הסברים על מהות הקידום האורגני וחשיבותו לכם בתור בעלי עסקים. מהו כולל, ואיך תוכלו להיעזר בנו.

1

למה אין שיווק באינטרנט ללא קידום אתרים?

שיווק באינטרנט הוא שם כולל לשיווק, פרסום, וחשיפת העסק שלכם ברשת ללקוחות פוטנציאליים. אז מה זה אומר שאין שיווק באינטרנט ללא קידום אתרים? ניתן לכם דוגמה: נגיד ואתם עוסקים בתחום הרפואה, ופרסמתם ביוטיוב סרטון על מוצר או שירות שאת רוצים לקדם. הסרטון שפרסמתם לרוב לא יספיק על מנת שאותו לקוח פוטנציאלי ירכוש את אותו שירות/מוצר, הוא ירצה לעבור לאתר שלכם לראות מי אתם, לבדוק ביקורות, לראות עוד מידע כגון מי הלקוחות שלכם, הניסיון שלכם. ורק לאחר שהשתכנעו שאתם טובים ומקצועיים, ירכשו מכם את אותו מוצר או שירות.

רוב המידע שאנשים מחפשים כיום נעשה דרך הרשת, ספציפית דרך גוגל ומנועי החיפוש. ואם אתם לא עושים קידום אתרים, אותו לקוח פוטנציאלי לא ימצא אתכם, אלא את המתחרים שלכם. ואז תפספסו אותו. צריך לעשות שיווק ברשת בכל הכלים שניתן על מנת להגיע ללקוחות חדשים, כמו כן לתת עוד מידע ללקוחות קיימים.

כלים לדוגמה שניתן לעשות בהם שיווק באינטרנט : פרסום אורגני וממומן בפייסבוק, פרסום אורגני וממומן באינסטגרם, קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל, ביוטיוב, מודעות רירקטינג, פרסום בלינקדאין, בוויז, גוגל מיי ביזנס, פרסום בטוויטר, ועוד.

כל אלו בסופו של דבר צריכים להוביל את הגולש לרכישת מוצר או שירות. איך זה נעשה? בדרך כלל באמצעות השארת מספר טלפון לחזרה (ליד), או התקשרות מיידית. לרוב גולשים המחפשים מוצר או שירות בודקים בכל הפלטפורמות הקיימות ברשת אודות אותו שירות או מוצר. והמטרה שהם יגיעו אל האתר שלכם, ולא אל האתר של המתחרים שלכם.

הבסיס שלכם חייב להיות אתר מקודם בגוגל :

  • כשאדם מגיע אליכם אחרי חיפוש בגוגל יש סיכוי גבוה במיוחד שהוא גם יהפוך ללקוח (בעיקר בזכות העובדה שדירוג גבוה בגוגל מזוהה עם איכות ואמינות).
  • יחס העלות-תועלת של קידום אורגני הוא המשתלם ביותר – ובמיוחד כשהוא מופקד בידי מומחה קידום אתרים מנוסה
  • רק אתר מקודם היטב מניב תוצאות לטווח ארוך – וסביר להניח שאתם רוצים להצליח גם בעוד שנה ושנתיים ושלוש.
  • SEO משדרג משמעותית את האתר ובכך מחזק את המותג. לפעמים גם העסק עצמו משתבח עם הזמן בזכות תהליך קידום האתר.
2

איך מבצעים קידום אתרים אורגני שעובד?

כדי שקידום אתרים יעבוד והמון גולשים יגיעו אליכם חשוב מאוד קודם כל לגבש אסטרטגיה חכמה. האסטרטגיה מבוססת על מחקר יסודי של השוק שבו פועל העסק שלכם, של האתרים של המתחרים, של הרגלי החיפוש בגוגל של קהל היעד ועוד.

עוד מרכיב משמעותי בדרך לאסטרטגיה האופטימלית הוא היכרות עם העסק שמאחורי האתר שרוצים לקדם: מה הוא מציע, מהם היתרונות הבולטים והערך המוסף ללקוחות, ממה מורכב ה-DNA העסקי שלו, מהן התוכניות לעתיד, מיהו בעצם קהל היעד ויש עוד לא מעט שאלות שמחייבות בעיקר קשב אמיתי מצד המומחה לקידום (ובכלל כדאי לזכור שגם כשעובדים עם אתרים, המחשבה צריכה להיות קודם כל על בני האדם.

יש לזכור > הקידום לא נועד להרשים את גוגל אלא את הגולשים. כשהם זוכים לחוויית משתמש מוצלחת, גוגל ושאר מנועי החיפוש יזהו את זה ויתנו לכם ציון בהתאם).

מה כולל תהליך קידום?

אחרי שיש אסטרטגיה מתחילים לממש אותה. תהליך הקידום כולל השבחה של האתר גם מבחינת התוכן וגם בפן הטכני, ובנוסף יצירת נכסים דיגיטליים מחוץ לאתר – בעיקר קישורים מאתרים איכותיים, העלאת תכנים לפלטפורמות מושכות גולשים כמו אאוטבריין וטאבולה, ולפעמים גם ניצול של אפשרויות השיווק ברשתות חברתיות.

בכל פעולה חשוב להקדיש תשומת לב למובייל: במרבית האתרים יותר ויותר תנועה מגיעה דרך גלישה בסלולר, ולכן האתר חייב להתאים גם למסכים הקטנים יחסית ולצורך של משתמשי הסמארטפונים בגישה מהירה מאוד ונוחה מאוד למידע החשוב באמת.

כאמור מדובר בתהליך. בזכות הגישה לאינפורמציה מפורטת במיוחד כשה-SEO בעיצומו, מומחה קידום אתרים אמיתי עם ניסיון ידע במדויק מה הגולשים מחפשים, איך והיכן הם מחפשים את אותם שירותים או מוצרים, לפעמים אפילו טוב יותר מבעל באתר. על מנת להגיע לתוצאות קידום טובות יש להשביח את האתר באופן תמידי.

דגש קריטי נוסף בכל תהליך קידום הוא ציות לכללים העדכניים של גוגל. מי שלא מקפיד להתעדכן כל הזמן ולהבין מה מחפשים מנועי החיפוש יכול לספק תוצאות סבירות אבל לא מעבר לכך. בחלק מהמקרים הוא אפילו עלול לגרום נזק לאתר (גוגל ידועה במדיניות הענישה הנוקשה ביחס לאתרים שמפרים את הכללים שלה).

איך הפך דני שקד למומחה בתחום?

כפי שאתם בטח מתארים לעצמכם, אנחנו לא אובייקטיביים – ובכל זאת הנה 5 דברים שכדאי לדעת על דני, מי שהקים את siteIT ומוביל כל תהליך קידום ושיווק שהחברה מבצעת עבור הלקוחות השונים שלה:

א. הדבר שהוא הכי אוהב לעשות (חוץ מלשתות קפה) זה ללמוד. במיוחד בכל מה שקשור לקידום אתרים ולשיווק דיגיטלי.

ב. הוא מקדם אתרים מאז 2007. זה המון זמן, כלומר המון אתרים, כלומר המון ניסיון.

ג. הוא מאמין בשקיפות מלאה ובהסברים פשוטים, בלי מילים מפוצצות או מונחים שרק מומחה קידום אתרים מכיר – כדי שכל לקוח יוכל לדעת בדיוק מה נעשה בשבילו ולהבין מה התרומה של כל פעולה.

ד. יש לו יכולת לשים לב לכל פרט ופרט בכל פעולה ופעולה – ולוודא שהם תואמים את האסטרטגיה שנקבעה.

ה. דני ישמח לדבר אתכם על קידום אתרים. הוא גם ישמח לשבת אתכם לכוס קפה, והכי הוא ישמח לשבת אתכם לכוס קפה ולדבר אתכם על קידום אתרים. צרו קשר

Scroll to top caret
×

שיחת ווטסאפ